Nissan X-Trail: монопривідна економія

Дата публікації
Перегляди
2433
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Nissan X-Trail: монопривідна економія

Фото: Фото Єршової Олександри

"Класика не вічна", - кажуть японці, і, незважаючи на протести, позбавляють позашляховик кубічних форм, приводячи образ до єдиного гламурного знаменника. Благо під філігранною зовнішністю зберігся той самий незалежний характер і простота, які так притягували нашого покупця.

Відтепер в модельній лінійці бренду все настільки збалансовано й уніфіковано, що відрізнити представників різних сегментів можна тільки по шильдіку на кормі. Власники X-Trail ще в 2014 році втратили перевау в зухвальстві, і вже не будуть мірятись габаритами і брутальністю, а після цього легкого фейсліфту кросовер може похвалитися тільки трохи більш агресивною мордою. Але Карлос Гон щось знав, коли приймав рішення про загальну концепцію дизайну. Хочете їздити по місту – з вас вистачить і Qashqai. Потрібна машина для далеких поїздок і життя за містом – це до X-Trail.

У кожного з них своє завдання. Проте впізнаваність бренду піднята до вершин. А 500 тисяч проданих машин по всьому світу з іксом у назві говорить про те, що стратегія таки правильна. Причому повний привід вже не настільки важливий при виборі, головне – кліренс. А з цим в широкій модельній лінійці SUV у Nissan завжди було в порядку.

Нова архітектура Common Module Family (CMF) дозволила підрости на базі 76 мм, стати на 90 кг легше, ніж його попередник завдяки збільшенню високоміцної сталі в конструкції. / Фото: Фото Єршової Олександри

Важка економія

Повноцінні 210 мм і шильдик 2WD у парі з мотором на солярці може і не верх мрій покупця, але дуже приваблива версія, з якою нам довелося познайомитися. Випробовували ми його і в снігових заметах і спекотним літом. Найбільша перевага полягає в тому, що компанія Nissan на нашому ринку поки не планує прибирати двигуни на важкому паливі. І в цьому ми зриваємо джек-пот, оскільки дизель у японців просто відмінний.

320 Нм крутного моменту, які доступні з 1750 оборотів. Машина стартує навіть з третьої передачі і видає 130 конячок на максимальних 4 тисячах. Начебто і скромні характеристики при обліку 1,482-тонного автомобіля, але апетит його настільки малий, що перекреслює будь-які сумніви. / Фото: Фото Єршової Олександри

Лінійка представлена 1,6-літровим dCi з безпосереднім уприскуванням палива multi-injection і турбокомпресором із змінною геометрією і двопоточною системою рециркуляції вихлопних газів. Це дозволяє прискорити прогрівання і споживати менше палива, а система Start/Stop, яка глушить двигун на світлофорах, ще більше знижує витрату. У пыдсумку наша дизельна вантажівка їла в місті всього 7 літрів, а по трасі витрата снижувалась до 4,6 літрів на сто кілометрів шляху. Якщо порахувати, то на повному 60-літровому баку за 1800 гривень ви зможете проїхати 1300 км. А це дозволить вам з'їздити в Одесу і назад не замислюючись про дозаправлення, ще й покружляти там по місту пару днів.

Фото: Фото Єршової Олександри

Компроміс на компромісі

Краще, ніж Nissan, тримаэться за звичну ергономіку, мабуть, тільки Toyota, змінюючи з покоління в покоління тільки невеликі деталі. Салон X-Trail і раніше не був сильно перетворений, але тепер з'явилося обрізане знизу триспицеве кермове колесо з обігрівом, комфортні крісла Zero Gravity з поперековою підтримкою, задній ряд отримав повітроводи і підігріви, а підстаканники мають виходи для повітря, який може охолоджувати або нагрівати напої.

Фото: Фото Єршової Олександри

Обробка відрізняється більш високою якістю: ще зустрічаються глянсові вставки, але з'явилася шкіряна вставка на передній панелі, дверях та центральному тунелі, всі шви рівні, а зазори ідеальні. Скрипіти не буде, але деренчати рано чи пізно почне. Це проблема всіх "Нісанів", як і шумоізоляція. Інженери серйозно приглушили голос двигуна, а от зайвий шум дорожнього полотна і стороннього вуличного дзвону злегка дратує. При посадці в гармонійний простір, наповнене світлом, очікуєш більшого комфорту, як і від мультимедійної системи, яка все ще віддає застарілими мотивами.

Крісла заднього ряду мають регулювання по горизонталі і два положення спинки, але сама седушка коротше, ніж хотілося б. Місця для ніг предостатньо, а при відкиданні підлокітника з'являється доступ в багажний відсік, що дуже зручно в подорожах. / Фото: Фото Єршової Олександри

До речі, тепер двері відчиняються на більший кут, що полегшує посадку в автомобіль, а от пороги все ще бруднять штанини. Зате багажне відділення додало 15 літрів, двері придбали систему сенсорного відкривання крім електроприводу. Причому вантаж розподілити легко за допомогою підлоги, що розкладаэться та прикриває повнорозмірну запаску. А ось в комплектації з аудіосистемою Bose під підлогою буде встановлено звичайну "таблетку".

Фото: Фото Єршової Олександри

Поки в Nissan немає адаптивного круїз-контролю і утримання в смузі, а лише попередження про виїзд з неї і з'явилося екстрене гальмування. Система попередження про перешкоду ззаду додала в дистанції і цілком може сама зупинити машину, якщо водій не послухав її. Інтелектуальна система кругового огляду (AVM) демонструє цілком якісну картинку при посередньій якості монітора, а включена вона в пакет з навігацією, іншими системами безпеки і є прерогативою двох крайніх комплектацій (N-Connecta і Tekna). Адаптивне освітлення і Led-фари включені тільки до максимальної версії, але вміють виділяти повороти і вимкнути дальнє світло при необхідності.

Фото: Фото Єршової Олександри

Два або чотири

І все це пропонується за максимальні 987 600 грн., що ненабагато менше топової бензинової версії з повним приводом. Дизель з варіатором CVT присутній тільки в моноприводі, а повнопривідна модифікація оснащується механічною коробкою передач. Слід зауважити, що бензиновий Х-Trail не відрізняється такою вже економічністю, а повний привід насправді управляється електронікою. Нема в ньому жорстких блокувань окрім звичайного Lock, який фіксує привід. 

Зовні версії не відрізняються нічим, так і за відчуттями теж. Повноцінний брак контролю можна відчути тільки при ожеледі або снігових заметах. І то він буде гребти не гірше родоначальника, хіба що періодична втрата зв'язку керма з реальністю буде здригатись всередині, дозволяючи серцю скакати від п'ят до голови.

Фото: Фото Єршової Олександри

Але в нашому випадку при їзді по сніжних заносах та ожеледиці варто було обзавестися більш надійними покришками. Yokohama Geolander втрачала зчеплення на більшості складних покриттів включаючи снігові дороги і закінчуючи грязьовими лісовими стежками. Якщо вміти поводитись з кросовером, то навіть вони не зможуть перешкодити кросоверу справлятися зі стандартним українським бездоріжжям, а розумний варіатор CVT допомагає вигрібати і не застрягти на слизьких ділянках: тут головне не зупинятися.

Фото: Фото Єршової Олександри

В скарбничку позитивних якостей оновленого Nissan X-Trail цілком можна додати доопрацьовану підвіску, яка не змінила своєї конструкії, але отримала м'якість, що дозволяє більш кофортно пересуватися по наших дорогах. А приголомшлива економічність робить його мало не кращою пропозицією в сегменті, хоча і важко буде боротися з такими грандами як Mazda CX-5 або Hyundai Tucson, не кажучи вже про Toyota. Але у японців з Йокогами завжди є агрументы на свою користь.

ПЛЮСИ: просторий салон, потужна пічка і кондиціонер, економічний двигун, місткий багажник, повноцінна запаска, звична ергономіка.

МІНУСИ: шумоізоляція все ще кульгає, застаріла мультимедія.

Фото: Фото Єршової Олександри
Наступна публікація