З першого погляду Mazda 6 відразу здається ідеальною для поїздок на далекі відстані. Щоб не витрачати дорогоцінний час на вихідних, ми втекли від засніжених столичних вулиць ближче до Європи – у Львів, який вже насолоджувався весняним теплом.
При чому слово «втекли» відмінно підходить до дизельної версії японського флагмана. Машина відгукується на кожен рух водія і постаралася приємно здивувати на трасі Київ-Чоп, яка, до речі, в окремих місцях не дуже ідеальному стані після тривалої зими. Але завдяки збалансованій підвісці цього не помітили ні ми, ні дворічна дитина на задньому ряду.
Багатообіцяючий обсяг
І в першу чергу, варто відзначити, що перед Mazda 6 стояла, скажу, не найлегше завдання – утрамбувати море сумок, велика частина яких була з дитячими речами. Коли кількість особистих речей зростала в геометричній прогресії біля багажника, думки про те, що щось не влізе, не залишали. Але коли сумка за сумкою опинилися в багажнику, з'явилася інша думка – можна взяти ще дитячу коляску і улюблених машинок дворічного малюка.
А що ж в салоні? З ним також проблем не було. Бабуся з дитиною змогли читати казки, возити іграшкові машинки, ну і, звичайно, поспати. Водійське місце також приємно здивувало – сідаєш/лягаєш/сидиш – тобі буде зручно. Усі потрібні клавіші під рукою, а мультифункціональне кермо дозволяє не відволікатися від дороги. Окреме спасибі "маздовцам" за проекційний дисплей. Вся інформація про швидкості, навігації та знаками обмеження швидкості виводиться на лобове скло. Ненав'язливо і не треба опускати зайвий раз погляд на прилади.
Отже, багажник запакований, сім'я в зборі – пора в дорогу. Виїжджали ввечері в туман, тому що не хотіли витрачати білий день на дорогу. Адаптивне освітлення змогли оцінити в повній мірі. Led-вогні слідували за фарами в будь-якому повороті підсвічуючи навіть узбіччя. Жодної ями не залишилося непоміченою.
Тонкий підхід
Під капот нашої «шістки» автовиробник запакував 2,2-літровий дизельний двигун на 150 л. с. в парі з 6-ступінчастим «автоматом». Ніяких нововведень у двигуні Skyactiv не сталося, інженери вирішили, що краще не чіпати те, що і так чудово працює і все ще вважається однією з передових технологій. Всупереч усім раніше бродившим домислів, витрата палива комфортного седана дуже щадний. По трасі при середній швидкості 110 км/годину в мене виходило 5,8 літрів, що на літр відрізняється від заявлених. А в міському ритмі при легких заторах «ненажерливість» склала 6,1 літра на сто кілометрів. Це цілком адекватний показник для наших зарплат.
А ось в управлінні Mazda 6 зазнала істотні зміни і дарує тепер водієві неперевершене задоволення від проходження кожного повороту. Вона вгризається в дорожнє покриття так, ніби ковзанами по льоду, чітко і слухняно слідуючи за кермом. Все завдяки функції G-Vectoring Control (GVC), яка регулює завантаження коліс, її завдання полягає в миттєвому зменшення крутного моменту задля більшої завантаження керованої осі. В той час, як, наприклад, Volkswagen застосовується режим пригальмовування коліс.
Поведінка на дорозі
Перше випробування, втім, було зовсім скоро. Потрібно було подолати засніжену дамбу в районі елітній Кончі-Заспі, на якій ми застрягли. Mazda впоралася краще, ніж можна було очікувати. Пару маневрів в заметі на узбіччі, і ми знову в строю. Тут варто відзначити зручність камери заднього виду, яка не раз виручала. Але камеру доводилося постійно протирати через вологи, бруду і запотівання.
Виїхавши на основну трасу і проїхавши кілометрів 30 склалося враження, що ми повземо, хоча на спідометрі була цифра 80-90 км/год. Машина буквально просила показати, на що вона здатна. Стрілка спідометра за кілька секунд спрямовується вгору. На розгін до 100 км Mazda 6 витрачає менше 10 секунд. Це відчувається моментально.
Вона цього варта
Mazda 6 не дарма вважають флагманом компанії. Модель відмінно підходить під міські та заміські поїздки. В її головних здібності - вміння справлятися з не завжди якісними дорогами, низький витрата, ергономіку і комфорт в салоні – це хороший підсумок роботи японських розробників. Не дивує, що саме ця модель неодноразово нагороджувалась за дизайн і технології. Плюс до всього, на ринку немає подібних аналогів з дизельними двигунами в цій ціновій категорії, паливної економічності і в сегменті. З дизелями у нас пропонується тільки Volkswagen Passat і Skoda Superb. Є версії з дизелем у Ford Mondeo та Opel Insignia, остання, до речі, так і не доїхала до нашого ринку.