Топ-20 серіалів 2018 року: прем’єри і продовження

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

У цій підбірці серіалів ви точно знайдете, що подивитись під час довгих зимових вихідних.

У нашій нинішній "золотій епосі телебачення" щороку виходить більше серіалів, ніж можна подивитися, принаймні, не пожертвувавши особистим життям, роботою і психікою. Тому у цій добірці кращих серіалів 2018 року ви точно знайдете, що подивитись на новорічні та різдвяні вихідні.

Новинки:

1. "МОТОРОШНІ ПРИГОДИ САБРІНИ"

"Моторошні пригоди Сабріни" від Netflix мало нагадують барвистий, легковажний ситком з 90-х років. Мало того, що саркастичний кіт Салем більше не сипле цитатами (замість нього це робить кузен головної героїні), так тепер юна відьма Сабріна і її тітки почали поклонятися Сатані й проводити часом вельми криваві ритуали

Ця темна й готична версія "Сабріни", що заснована на похмурому одноіменному коміксі, поєднує чорний гумор з насправді моторошними темами та підліткову мелодраму з актуальними трендами.

2. "ПРИВИДИ БУДИНКУ НА ПАГОРБІ"

Жанр жахів краще підходить для коротшого формату фільму. Витримати напруженість протягом 8-9 серій поспіль — непросте завдання для сценаристів і режисерів, та історії про родину, яку назавжди змінило життя у старому будинку з привидами. Це вдається, зокрема, завдяки майстерно створеній готичній атмосфері.

"Привиди будинку на пагорбі" продовжує тренд, розпочатий в жанрі на великому екрані, коли найстрашнішими скелетами виявляються ті, що ховаються у родинній шафі. Разом із "Геловіном", "Спадковістю" і "Тихим місцем" цей серіал використовує жахи, як тло для складної сімейної динаміки та емоцій головних героїв.

3. "ТЕРОР"

"Терор" — ще один серіал в жанрі горору, який спростовує кліше критиків про непристосованість жанру до малих екранів. Цей історично-містичний триллер, заснований на бестселері Дена Сіммонса, який своєю чергою заснований на реальних подіях, бере більш традиційний підхід до жахів, ніж "Привиди будинку на пагорбі". Менше душевних переживань і більше саспенсу.

Він розповідає про загублену Експедицію Франкліна. Два кораблі, на честь одного з яких названо серіал, "Терор" і "Еребус" вирушили у 1845 році на пошуки Північно-Західного проходу і зникли у крижаних водах Канадської Арктики.

Доля учасників до цього дня лишається невідомою, хоча ми більш-менш впевнено можемо припустити, що на відміну від "Терора" у реальній історії скоріше за все не було іннуїтського демонічного білого ведмедя.

Головна принада серіалу, окрім, сценарію, — його дизайн. Для цього шоу на студії відтворили в реальному розмірі палубу вікторіанського корабля.

4. "ОХОРОНЕЦЬ"

"Охоронець" не був у жодному списку "Найочікуваніших шоу 2018 року". Через це його успіх був ще гучнішим, коли серіал раптово побив усі рейтинги на, батьківщині в Британії, та увійшов в усі можливі топи.

Річард Медден, відомий за роллю у "Грі Престолів" грає військового ветерана, який отримує завдання захищати політкиню, чиїх радикальних політичних поглядів він не підтримує.

Критики називають серіал найбільш напруженим трилером року, а також хвалять екшн-сцени і те, як у ньому показаний пост-травматичний синдром.

5. "ГОСТРІ ПРЕДМЕТИ"

Журналістка Камілл мусить повернутися у рідне містечко Вінд Геп, щоб написати про вбивства дівчат-підлітків. Відрядження через роботу повертає усі старі травми дитинства.

"Гострі предмети", здається, ще до виходу зібрав усі нагороди й одразу став культовим. Воно й не дивно. З історією за романом Джилліан Флін, авторки "Загубленої", Емі Адамс — у головній ролі та режисером "Великої маленької брехні" Жаном-Марком Валле, цей серіал ніби спеціально випустили для нагород журі.

На щастя, "Гострі предмети" виправдали свої обіцянки. Повільна напружена драма з елементами американської готики — найатмосферніше шоу цього року. Плюс до цього — модний ретро-саундтрек та відверта, нестримна гра Емі Адамс.

6. "МОЯ БЛИСКУЧА ПОДРУГА"

Від цієї драми глядачів і критиків не відлякала навіть необхідність читати субтитри. "Моя блискуча подруга" — це зворушлива історія дорослішання розповідає про дружбу двох дівчат Лілу і Лєну, які зростають у Неаполі в 50-ті роки ХХ століття. На відміну від багатьох найпопулярніших серіалів цього року, вона не має ані напруженого сюжету, ані видовищних спецефектів чи декорацій.

Більшість сцен у шоу — розмови двох дівчаток на тлі сірого провінційного міста. Та не зважаючи на це дивитися його не менш цікаво, адже серіал пропонує одну з найкращих історій жіночої дружби на телебаченні.

7. "УБИВАЮЧИ ЄВУ"

Хоча ця шпигунська гра у квача була несправедливо обділена на цьогорічній премії "Еммі" (усього дві номінації і жодної нагороди), вона лідирує у більшості топів найкращих шоу року. І цілком заслужено.

Сандра О, відома за роллю в "Анатомії Грей", грає Єву, британського агента, яка змушена стежити за талановитою, але дуже екцентричною молодою найманою вбивцею на ім’я Вілланель.

"Убиваючи Єву" — це закручена історія про одержимість між двома противниками по різний бік закону, чиї стосунки більше нагадують флірт, аніж проститояння між хорошим копом і злочинцем.

8. "БАРРІ"

"Баррі" — це один з найоригінальніших ситкомів року і водночас якимось чином ще дивніше шоу про кілерів, ніж "Убиваючи Єву".

Серіал від актора SNL Білла Гейдера, що виступив тут виконавцем головної ролі, режисером і продюсером, — це чорна комедія про найманого вбивцю, який, здається, через професійну деформацію зовсім втратив здатність відчувати емоції. Це поки робота не приводить його у драмгурток. Опинившись на сцені, до Баррі повертаються відчуття і ще ніколи на ТБ Шекспір не був таким смішним і водночас зворушливим.

9. "ПОЗА"

Несподівний проект від Раяна Мерфі, творця "Американської історії жахів" та "Американської історії злочинів" показує тему ЛГБТ-спільноти в Нью-Йорку 1987-го на тлі епідемії СНІДу, Рейганоміки та розквіту нової плеяди американських нуворишів, на кшталт нинішнього президента США.

Серіал відзначився найбільшим кастом акторів-трансґендерів в історії телебачення, блискучими костюмами та досить точним відтворення драґ-вечірок 80-х років.

10. "ЩІ-РА ТА НЕПЕРЕМОЖНА ПРИНЦЕСИ"

У 2018 році у Netflix вийшло кілька хороших анімованих шоу в жанрі фентезі ("Принц-Дракон", "Каслванія", "Розчарування"). Авторка коміксів Ноель Стівенсон перетворила "Щі-Ру", мультик з 80-х, створений для того, щоб продавати ляльки, на барвисте й веселе шоу для сучасних підлітків, яке навіть на фентезійній планеті розповідає про сучасні проблеми.

Повернення:

1. "ДОКТОР ХТО"

"Доктор Хто" укотре повернувся на ТБ з новим Доктором, новими персонажами і новим шоуранером. Тепер культовим науково-фантастичним серіалом керує Кріс Чібналл, відомий своює роботою на серіалах "Точвуд" і "Вбивство на пляжі". Але цього разу новий сезон дійсно виглядає по-новому, адже вперше в історії шоу роль головного героя Доктора зіграла акторка, а не актор — Джоді Віттакер.

Чібналл вирішив повернути "Доктора Хто" більше в русло його старої версії з минулого століття: замість довгої арки на цілий сезон — окремі завершені історії та більший фокус на другорядних персонажах і пригодах.

2. "РОЗПОВІДЬ СЛУЖНИЦІ"

Якщо ви думали, що перший сезон антиутопії за романом Маргарет Етвуд був похмурим і жорстоким, поруч з продовженням, де кожен епізод — це серія "Червоне Весілля" з "Гри Престолів", майже викликає ностальгію. Деякі критики навіть звинуватили серіал у тому, що він почав надмірно покладатися на жорстокість і шокувати глядачів заради шоку.

Утім, поміж сценами, які аж ніяк не хочеться переглядати вдруге, розгортаються нові історії персонажів. Цей сезон глибше досліджує фундаменталістський тоталітарний Ґілеад, виходячи за межі закритого кварталу Командорів, і, навіть, за межі самого Ґілеаду.

3. "ШИБАЙГОЛОВА"

Цього року Netflix раптово закрив кілька своїх популярних серіалів про супергероїв. Незважаючи на вдалий третій, і тепер фінальний, сезон, ця доля не оминула й "Шибайголову".

Прихильникам коміксів залишається хіба що тішитися тим, що шоу пішло на високій ноті. Тоді як останні кілька сезонів телевсесвіту Марвел були досить неоднозначними та отримали оцінки критиків і глядачів від стриманих до відверто негативних, останній етап історії про сліпого адвоката Метта Мердока, який веде подвійне життя як супергерой Шибайголова, відзначився міцним сценарієм, довгоочікуваним розвитком другорядних персонажів і видовищною 11-хвилинною сценою бою, знятою одним кадром.

4. "НЕЙМОВІРНА МІССІС МЕЙЗЕЛ"

"Неймовірна міссіс Мейзел" — така ж неймовірна у другому сезоні авторського ситкому Емі Шерман-Паладіно. Продовження ситкому про домогосподарку з 50-х, яка знаходить своє покликання у стендап комедії, — таке ж смішне, як і перший сезон, а ще неймовірно барвисте і душевне. Цього року Шерман-Паладіно вирішила розширити кордони світу Мідж Мейзел.

Тоді як дія першого сезону відбувалася переважно лише у до дрібниць відтвореному Нью-Йорку 50-х (до тієї міри, що місто можна сміливо назвати окремим персонажем серіалу), цього року головна героїня починає подорожувати, а фокус час від часу зміщується на родину та друзів героїні.

5. "НАЙКРАЩЕ МІСЦЕ"

Ситкоми з дуже оригінальними сюжетами зазвичай не живуть довго. "Найкраще місце" посилає ці стереотипи в пекло, чи то пак, гірше місце. Мало того, що комедійний серіал про пригоди грішниці (Крістен Белл) у потойбіччі не здає позицій чи рейтингів третій сезон поспіль, так йому ще й це вдається з абсолютно морально застарілим форматом 25-хвилинних серій. Почасти шоу примудряється це робити завдяки щоразу новим концептам сезонів. Цього року герої з "Найкращого місця" потрапляють назад на Землю.

6. "АТЛАНТА"

Улюблене комедійне шоу критиків повертається після перерви з ще сильнішим другим сезоном. Головна зірка та автор цього шоу —Дональд Ґловер, якого можна сміливо називати поп-культурним символом 2018-го, дав волю своїй креативності в продовженні й результат — водночас смішний, блискучий і сюрреалістичний. Одна серія — це комедія про трьох друзів, які намагаються підкорити музичну сцену, друга — дивний горор.

7. "ВАВИЛОН БЕРЛІН"

Хоча в більшості підбірок найкращих серіалів року, включно з цією, — переважно англомовні шоу американського або британського виробництва, цього року в топи прорвався європейський серіал. Німецька кримінальна драма про Веймарську Республіку є найдорожчим серіалом в історії країни і кожне витрачене євро видно на екрані.
Навіть, якби ця кримінальна драма виявилася нудною, що, на щастя, не так, "Вавилон Берлін" можна було б дивитися тільки заради розкішних декорацій і костюмів, які відтворюють авангардний нічний світ Берліна у міжвоєнний період.
 
Щоб по-справжньому оцінити гру Волкера Бруха в ролі колишнього солдата, а нині детектива з посттравматичним синдромом від Першої Світової, шоу краще дивитися з субтитрами. 
 

8. "АМЕРИКАНСЬКИЙ ВАНДАЛ"

Серіал від Netflix у незвичному жанрі мок’юментарі, який пародіює власне їхні ж кримінальні документалки, типу, "Making a Murderer", почався непоганим першим сезон і завершився ще кращим другим. Шкода, хто знає, до чого змогла б докопатися ця оригінальна комедія про школярів-розслідувачів. Тоді коли перший сезон переважно брав форматом і брудним гумором, продовження до всього цього додало непогане висвітлення проблеми цькувань у школі.

9. "АМЕРИКАНСЬКА ІСТОРІЯ ЖАХІВ: АПОКАЛІПСИС"

Восьмий сезон "Американської історії жахів" видається ще темнішою версією темної версії "Пригод Сабріни". Тут теж є відьми, які повернулися з третього сезону горор-антології, Диявол, багато кемпу і протагоніст-блондин, у ролі якого веселиться Коді Ферн з "Карткового Будиночка". Тоді як решта серіалів жахів цього року були повільними, напруженими і межували з серйозними драмами, "Апокаліпсис" не соромиться поєднувати лячне і безглузде.

10. "БЛИСК"

Дуже яскраве шоу про жінок-рестлерів отримало другий сезон, який занурюється в історії його цікавих і дивакуватих героїнь, зосереджуючись на темі жіночого успіху, жіночої дружби і взаємопідтримки. Крім цього, "Блиск" не соромиться експлуатувати ностальгію за 80-ми в усій їхній абсурдності.

Залиште свій коментар

Вибір редакції