П'ять правил хакатону Media hack Weekend

П'ять правил хакатону Media hack Weekend

Фото: ТСН.ua

Все нове не завжди зрозуміле, тож розвінчаю найпопулярніші міфи про цей хакатон, а заразом розповім, що в ньому найголовніше.

16-18 жовтня київська кіностудія імені Довженка перетвориться на виїзну ІТ лабораторію: тут відбудеться наймасштабніший в Україні хакатон Медіа Hack Weekend від Future Media Lab і 1+1 Медіа. 400 талановитих фахівців, менторів і підприємців зберуться, щоб вирішити, як будуть виглядати медіа майбутнього. Найкращі ідеї будуть втілені на базі ресурсів 1+1 медіа та компаній-партнерів. Унікальною ця подія є не тільки кількістю учасників, але і тематикою: в пріоритеті ідеї на перетині медіа та технологій. А все нове – не завжди зрозуміле, тому подія вже встигла обрости усілякими міфами та вигадками. Тож розвінчаю найпопулярніші з них, а заразом розповім про те, що на хакатоні найголовніше.

Фото: ТСН.ua

1. Медіа - значить, не про IT. Зовсім ні і навіть зовсім навпаки. Головний фокус хакатону – технологічні продукти, які можуть бути застосовні в медіа: системи аналітики для онлайн-ЗМІ, електронної комерції, сервіси, додатки для SmartTV, VR-контент та інші. Заново винаходити телевізор ніхто не збирається. Тож, айтішники, тут на вас чекають.

Повний перелік напрямів, у яких пропонуємо попрацювати на хакатоні, можна переглянути на сайті futurelab.media/mediahackweekend

2. 48 годин під замком. Хакатон дійсно триватиме дві доби, такий формат - нормальна світова практика. Але сидіти безвилазно на заході ніхто не змушує: лідерам команд важливо бути присутнім на статусах, графік яких буде оголошено заздалегідь. Спати можна вдома або в готелі. Якщо вдома і готелю немає - можна захопити спальник і спати на локації. Не п'ятизірковий готель, але загалом нічого.

3. Немає сенсу приходити без ідеї. По-перше, є багато "недоукомплетованих" команд з крутими ідеями, яким, можливо, не вистачає саме вашої експертизи. По-друге, є завдання від менторів та партнерів, за які ти можеш взятись. Усі вони є на сторінці події у ейсбуці". Третє, і найголовніше - часто найкращі ідеї придумуються вже безпосередньо на хакатоні. Якось ми брали участь у хакатоні в Одесі, й за два тижні до події підготували з командою ідею. За першу ж ніч хакатону ідея змінилася до невпізнання, так що наша підготовка нічого не була вартою.

4. І без команди теж робити особливо нічого. Знайти команду для хакатону заздалегідь - крутий задум, адже, дійсно, ви зможете проговорити масу нюансів до події. Але наявність команди на старті ще нічого не означає. Попередня підготовка - не запорука успіху на хакатоні, як я вже говорив, тому якщо у вас ще немає команди - знайдете її на події. Адже формат хакатону передбачає крутий нетворкінг. Можна не просто познайомитися з фахівцями своєї справи, а й одразу "протестувати" їх на міцність під час роботи над проектом.

5. Цей захід тільки для професіоналів, і початківцям на ньому не місце. Насправді, головне тут бути готовим вчитися. На одному з хакатонів я вперше відкрив Photoshop і малював інтерфейс програми для Apple Watch. І нічого, "прокатило". Одним словом, робота знайдеться всім, головне - бути відкритим для нового досвіду.

Єдине, що ви точно повинні мати для того, щоби було чим зайнятись на хакатоні – це бажання розвиватися та експериментувати.

Тож не бійтеся нічого - чекаємо вас на хакатоні!

Приєднуйтесь також до групи ТСН.Блоги на facebook і стежте за оновленнями розділу!

Повʼязані теми:

Наступна публікація