Чому затримується рейс: топ-10 причин

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Така ситуація може трапитися через багато факторів, про які ми навіть не здогадуємося.

Ми сідаємо в літак, кладемо багаж на полиці, беремо навушники чи книгу й за пару годин переносимося в інше місце. А навколо польоту відбувається масштабна робота, якої ми не бачимо.

За кожну функцію відповідає окремий департамент. Найчастіше це наземні служби, а авіакомпанія робить лише кінцеву роботу, на яку дають дозвіл ці служби.

Причини затримок:

1. Погода, навіть, коли вона здається гарною. Що відбувається на висоті — ми не бачимо. Зустрічний вітер збільшує розхід пального, тому рейсу можуть коригувати маршрут.

2. Технічні несправності борта. Не обов'язково це стосується заліза, турбін чи гвинтів. Якщо не працює внутрішній зв'язок між пілотами і бортпровідниками, рейс не вилетить, поки це не виправлять.

3. Диспетчер — боги авіації, що впливають на дуже багато рішень. Це всевидяче око, яке дає добро, коли повітряний коридор вільний. Ми сидимо в літаку і нервуємо, чому він вже 30 хв стоїть повний пасажирів і не рухається. Можливо, в цю мить диспетчер спокійно каже пілоту: "У нас тут ще 3 літаки на посадку, 2 на виліт, чекайте своєї черги".

4. Аеропорт, який приймає. Перед вильотом літак отримує дозвіл не лише на виліт, але й на посадку в кінцевому аеропорту. Іноді над нами чисте небо, а за пару годин льоту — гроза та шквальний вітер. Друга причина — великий трафік в аеропорту, що приймає. Так буває під час футбольних матчів і т. п, коли в аеропорт прилітає в десятки разів більше рейсів, ніж зазвичай.

5. Видимість. Якщо видимість під час зльоту чи посадки менш як 400 м, то літак може не вилетіти або кружляти над аеропортом і не сісти. Якщо літак не сів, він летить на додатковий аеропорт. Якщо такого немає, він приземляється в іншому місті. Ось і неприємна затримка. А ще пілот щойно врятував вам життя — хоча про це не всі думають.

Літак
pixabay.com

6. Вантаж. Окрім пасажирів та їхніх валіз, літаки ще перевозять вантаж на замовлення, який до пасажирів не має стосунку. Його також потрібно завантажити на борт і вивантажити.

7. Розворот. На затримку впливає, чи прилетів перед тим літак вчасно. Дуже часто авіалінії виконують "розворот" — не зупиняються в аеропорту прибуття, не змінюють команду, а заправляються і летять одразу назад. Так літають лоукости, виконуючи кілька перельотів на день на одному рейсі без довгих зупинок та зміни команди.

8. Їжа на борту. Поки на борт не завантажать всі страви для пасажирів, воду та інші напої, не наповнять товари duty free, не перевірять аптечки, вогнегасники, гральні набори для дітей і т. д. — літак нікуди не полетить. А ще — поки не відкачають туалети. Не так давно Інтернет підірвала новина, що літак здійснив вимушену посадку через забиті туалети.

9. Заправка. На кожен рейс розраховано пальне: стільки, скільки потрібно, щоб долетіти до місця призначення і не бути переповненим. Тому без заправки чи дозаправки ніяк.

10. Регулярні рейси чекають на своїх пасажирів, які прилітають іншим рейсом. Авіакомпаніям дешевше почекати, ніж саджати пасажирів на наступний рейс. Але немає правила, скільки літак буде чекати — все вирішує диспетчер. Якщо він каже "Лети зараз або ніколи", літак полетить без вас.

Більше про подорожі читайте тут: hannaburlaka.com

Залиште свій коментар

Вибір редакції