Що робити, якщо ваш рейс скасували

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Від цієї ситуації не застрахований ніхто, тому варто знати, як поводитися, якщо з вами це сталося.

"Ваш рейс скасовано" — читаю я смс за 30 хв до вильоту. Через погодні умови (туман) скасували мій літак Київ-Івано-Франківськ. Оскільки від такої ситуації не застрахований ніхто, я вирішила поділитися з вами порадами, які можуть допомогти у подібній ситуації.

Що робити, якщо рейс скасовано або затримано?

1. У разі затримки на кілька годин вам зобов'язані надати харчування та воду.

2. Пересадити на наступний або зручний для вас рейс (наприклад, якщо зручніше полетіти у місто поруч з вашим напрямком) або повернути у місто, звідки ви прилетіли (якщо це пересадка).

3. Якщо найближчий рейс наступного дня, вам зобов'язані безкоштовно надати готель, трансфер і харчування.

4. Якщо вас нічого не влаштовує, вам можуть компенсувати вартість квитка або його частину (наприклад, lowcost-компанії можуть компенсувати лише базовий тариф).

5. Якщо ви не маєте змоги чекати на наступний рейс, вам можуть компенсувати вартість потяга/автобуса.

6. Авіакомпанія має право не виплачувати грошову компенсацію (250-600 євро), якщо є підтвердження умов, які зробили політ неможливим (погода, форс-мажор), та якщо пасажирів було забезпечено всім необхідним (наступний рейс, харчування, проживання).

Аеропорт
pixabay.com

Мої приклади затримки рейсів + компенсації:

1. Венеція-Роттердам, перевізник — нідерландський lowcost Transavia. Затримка рейсу на 4 години через ураган в Нідерландах (літак не міг вилетіти із Роттердама вчасно). Харчування не надавали, хоча я була вже голодна. Було прикро.

2. Буенос Айрес-Ушуайя, перевізник — Аргентинські авіалінії. Вимушена посадка на 6 годин через технічну несправність літака. Надавали сандвічі та воду.

3. Київ-Івано-Франківськ, перевізник — МАУ. Скасування рейсу через туман (аеропорт Франківська не міг прийняти літак на посадку). Наступний рейс — вранці, тому оформили новий квиток, поселили в готель, надали харчування двічі (вечеря та сніданок).

Я не раз чула історії, наче авіакомпанії будуть щось приховувати від пасажирів. Чесно, у XXI столітті, коли можна легко загуглити закони, такі стереотипи не мають місця. В Україні є "Правила повітряних перевезень пасажирів і багажу", затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 30.11.2012 No.735. Читайте їх, якщо рейс скасували.

Поділіться своїми історіями про затримки рейсів. Це може бути корисно для читачів.

Більше про подорожі читайте тут: hannaburlaka.com

Залиште свій коментар

Вибір редакції