Проблема не у світлофорі

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Наслідком жахливої ДТП у Кривому Розі має бути не скасування жовтого сигналу, а підвищення вимог безпеки до міського транспорту.

Після моторошної аварії у Кривому Розі, в якій загинуло 9 людей, заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк запропонував скасувати жовтий сигнал світлофору. На тій підставі, що деякі резонансні ДТП пов'язані з проїздом саме на жовтий сигнал.

Не важко передбачити подальші кроки Кабміну. Керуючись цією логікою, наступного разу, коли хтось проїде на червоний та скоїть ДТП, треба буде скасувати червоний сигнал. Крім того, треба скасувати і нерегульовані перехрестя, де немає світлофорів, бо на них ДТП трапляються також. Добре, що у Кабміні працюють справжні професіонали...

Насправді проблема, звісно ж, не у світлофорі. Так багато людей загинуло у цій ДТП через те, що до неї потрапила переповнена маршрутка. Якби люди їхали у повноцінному автобусі, загиблих було б значно менше, або не було б взагалі. Бо автобус набагато безпечніший вид транспорту. А забитий людьми бус, де пасажири змушені їхати, стоячи раком, під час зіткненні на великій швидкості перетворюється на братську могилу.

Якби люди їхали у повноцінному автобусі, загиблих було б значно менше, або не було б взагалі

Справжня причина такої жахливої аварії — деградація громадського транспорту Кривого Рогу. І заступник міністра інфраструктури не може цього не розуміти. У великих містах на вулицях мають працювати повноцінні безпечні автобуси, а не "газельки" та подібний мотлох. Впевнений, що у Кривому Розі, де виробляється кілька відсотків українського ВВП, достатньо грошей, щоб розвивати міський транспорт та купувати автобуси та тролейбуси. Навіть "Богдан" чи "Еталон" набагато безпечніші за "бусіки".

Наслідком цієї ДТП має бути не скасування жовтого сигналу, а підвищення вимог безпеки до міського транспорту. Забиті маршрутки — це Африка. У великих містах з великим потоком пасажирів вони мають зникнути з вулиць. Справжня причина їх появи — це корупція. Мери багатьох міст просто за хабарі віддають найкращі маршрути приватним перевізникам, а міський транспорт знищують. Ось з чим треба боротися.

Оригінал

Приєднуйтесь також до групи ТСН.Блоги на facebook і стежте за оновленнями розділу!

Залиште свій коментар

Вибір редакції