Роль українських аналітичних сервісів Esports Charts і Streams Charts на кіберспортивному ринку.
Ринок кіберспорту – це не тільки команди і турніри. Україна займає високі позиції в глобальній esports-індустрії завдяки розвиненій інфраструктурі, що включає різноманітні сервіси та послуги, які високо цінуються у всьому світі.
Один із кращих прикладів – аналітичний кіберспортивний сервіс Esports Charts від українського IT-холдингу ESM.one. Серед інших проєктів холдингу варто відзначити і сервіс стрімінгової аналітики Streams Charts.
Esports Charts активно бере участь у соціальних і навчальних проєктах як в Україні, так і за кордоном, а також виступає членом Федерації кіберспорту України (UESF).
Esports Charts: що це
Esports Charts (escharts.com) – агентство, яке займається збором big data і аналітикою для сфери кіберспорту. Це оде з найбільших загальнодоступних джерел стрімінгової аналітики у світі.
Агентство збирає, досліджує, обробляє і аналізує дані. Враховується статистика лайв-турнірів, ігрових онлайн-подій, виступів гравців і команд. І більш того, сервіс Esports Charts дозволяє відстежити навіть реакцію глядачів і емоційний контекст.
Агентство готує звіти за популярністю кіберспортивних організацій.
Створює рейтинги команд за дисциплінами.
Аналізує зацікавленість у турнірах.
Статистика Esports Charts робить кіберспорт більш доступним і зрозумілим, допомагаючи спонсорам, організаторам і глядачам визначити рівень популярності будь-якої трансляції чи кіберспортивного заходу.
Послугами сервісу користуються українські та світові кіберспортивні організації, включаючи клуби NAVI, OG, G2 Esports, Fnatic і Team Liquid.
Що таке Streams Charts
Streams Charts (streamscharts.com) – новий сервіс стрімінгової аналітики від Esports Charts. Він дає вичерпне уявлення про ринок стримінгу, виділяючи дані практично для всіх каналів та ігор на самих популярних платформах, перелік яких постійно збільшується.
На сайті Streams Charts сьогодні доступні рейтинги стримерів для платформ Twitch, Trovo а також Facebook Gaming.
Ще на сайті сервісу регулярно виходять топи за найбільшою кількістю переглядів у категоріях на Twitch і багато інших аналітичних матеріалів.
Навіщо потрібні подібні сервіси
Перш за все, їх використовують компанії, які планують інвестувати в індустрію або цікавляться спонсорськими можливостями. Завдяки аналітиці вони можуть краще зрозуміти, куди краще вкладати гроші.
Також ця інформація важлива організаторам турнірів, кіберспортивним клубам і студіям, які займаються трансляціями, щоб оцінити свої успіхи та поліпшити контент.
Потрібна аналітика і медіа-ресурсам, щоб доносити актуальну інформацію про ринок до своєї аудиторії.