Компанія Newzoo проаналізувала інтереси європейських жінок-геймерів.
Аналітична компанія Newzoo, що досліджує світові ринки геймінгу та кіберспорту, оприлюднила інформацію за основними інтересам і особливостям жінок-геймерів в Європі. Досліджувалися смаки мешканок Великої Британії, Німеччини, Франції, Швеції, Польщі та Росії.
Аналітики Newzoo відзначають, що в період пандемії кількість активних гравців жіночої статі на ПК і консолях помітно зросла. Серед основних характеристик цього сегменту ринку вони виділяють:
- в Європі 44% жінок, які активно грають на ПК і консолях, молодші 25 років;
- 26% жінок-геймерів грають понад шість годин на тиждень;
- 44% із них дивляться ігровий відеоконтент.
Основні причин, за якими вони грають:
- ненадовго відсторонитись від реальності – 36%;
- досліджувати світи і сюжетні лінії ігор – 32%.
Представники Newzoo вважають цю аудиторію дуже перспективною для виробників ігрової периферії. Вони окремо відзначають, чому надають перевагу жінки-геймери, коли купують подібних пристроїв:
- для 12% жінок-геймерів естетика і стиль є ключовими мотивами;
- 30% при виборі гаджетів керуються рекомендаціями друзів або сім'ї;
- 23% орієнтуються на позитивні відгуки відеоблогеров.