Newzoo: 26% жінок-геймерів в Європі грають понад шість годин на тиждень

Newzoo: 26% жінок-геймерів в Європі грають понад шість годин на тиждень

Компанія Newzoo проаналізувала інтереси європейських жінок-геймерів.

Аналітична компанія Newzoo, що досліджує світові ринки геймінгу та кіберспорту, оприлюднила інформацію за основними інтересам і особливостям жінок-геймерів в Європі. Досліджувалися смаки мешканок Великої Британії, Німеччини, Франції, Швеції, Польщі та Росії.

Аналітики Newzoo відзначають, що в період пандемії кількість активних гравців жіночої статі на ПК і консолях помітно зросла. Серед основних характеристик цього сегменту ринку вони виділяють:

  • в Європі 44% жінок, які активно грають на ПК і консолях, молодші 25 років;
  • 26% жінок-геймерів грають понад шість годин на тиждень;
  • 44% із них дивляться ігровий відеоконтент.

Основні причин, за якими вони грають:

  • ненадовго відсторонитись від реальності – 36%;
  • досліджувати світи і сюжетні лінії ігор – 32%.

Представники Newzoo вважають цю аудиторію дуже перспективною для виробників ігрової периферії. Вони окремо відзначають, чому надають перевагу жінки-геймери, коли купують подібних пристроїв:

  • для 12% жінок-геймерів естетика і стиль є ключовими мотивами;
  • 30% при виборі гаджетів керуються рекомендаціями друзів або сім'ї;
  • 23% орієнтуються на позитивні відгуки відеоблогеров.

Повʼязані теми:

Наступна публікація