Віслючок із бургерами викликав бурю позитивних емоцій серед кіберспортивного ком'юніті: інтерв'ю з керівником із розвитку бізнесу в WePlay Esports Валентином Шевченком

Віслючок із бургерами викликав бурю позитивних емоцій серед кіберспортивного ком'юніті: інтерв'ю з керівником із розвитку бізнесу в WePlay Esports Валентином Шевченком

Інтерв'ю з керівником із розвитку бізнесу в WePlay Esports Валентином Шевченком.

Гравці та команди – це лише верхівка айсбергу esports-індустрії. Український кіберспортивний медіахолдинг WePlay Esports спеціалізується на багатьох важливих її напрямах, включаючи організацію та проведення турнірів, їхню трансляцію, продаж прав на показ цього контенту та ін.

Валентин Шевченкокерівник із розвитку бізнесу в WePlay Esports. В інтерв'ю для TSN.UA він розповів про специфіку інтеграції неендемічних брендів до кіберспорту, а також про особливості купівлі та продажу медіаправ.

Розкажіть про свої найуспішніші кейси з інтеграції брендів до кіберспорту.

Один із найкрутіших кейсів WePlay Esports з інтеграції неендемічного (некіберспортивного) бренду до кіберспорту — SFM-ролик, в якому персонаж Dota 2 кур'єр-віслюк доставляв бургери McDonald's. Цей ролик ми показували у перервах між матчами на нашому турнірі WePlay! Bukovel Minor 2020. Віслючок із бургерами викликав бурю позитивних емоцій серед кіберспортивного ком'юніті.

Ми у WePlay Esports ретельно відбираємо кандидатів для співпраці. Нам важливо, щоб аудиторія розуміла, навіщо той чи інший бренд інтегрований до трансляції. Тільки тоді у глядачів з'явиться позитивне ставлення до бренду та спрацює асоціативний принцип: "Я люблю цю гру. На трансляції турніру з цієї гри я побачив McDonald's. Я люблю McDonald's". Людина, яка побачила трансляцію з інтеграцією нашого віслючка із бургерами, коли прийде до McDonald's, обов'язково згадає про цей кейс і, можливо, розповість про нього.

Наскільки складніше працювати із неендемічними брендами?

Дуже важливо, щоб бренд розумів цінність кіберспорту як нового майданчику для комунікації з аудиторією. 

Я переконаний, що бренд-менеджерам і маркетинговим директорам слід подивитися в бік кіберспорту, розібратися, що це за продукт і майданчик. Адже ми всі знаємо, що можна розмістити рекламу на білбордах і начебто це буде працювати. Та, відверто кажучи, більшість людей зараз байдужі до банерів на інтернет-ресурсах, ТВ та інших класичних рекламних проявів (ми всі знаємо про банерну сліпоту). У цей же час кіберспорт пропонує новий актуальний рекламний майданчик.

Водночас через те, що WePlay Esports – турнірний оператор, ми чітко розуміємо, хто наш глядач. Це win-win: у бренду з'являється можливість безпосередньо комунікувати із потрібною аудиторією, а у глядачів є привід насолодитися якісною рекламною інтеграцією.

Тому справа не у складнощах роботи із неендемічними брендами, а у правильності підходу до інтеграції. Наше завдання як кіберспортивного медіахолдингу – пояснити брендам, чому кіберспорт – новий крутий майданчик для комунікації з їхньою цільовою аудиторією. А завдання брендів – шукати нові шляхи взаємодії з аудиторією і не зациклюватися на старих методах. 

Що мається на увазі під купівлею та продажем медіаправ, як це відбувається?

Все просто і дуже схоже на зйомку фільму та подальший його показ (у кінотеатрах, на стримінгових майданчиках, телеканалах та інших платформах).

Фактично WePlay Esports – велика кіностудія, що випускає кінострічки. У нашому випадку – це трансляції кіберспортивних турнірів. Є мовники, яким цікаво купити права на показ цих стрічок або права під їхні алокації у своєму регіоні. При цьому авторське право на стрічку (трансляцію турніру) залишається за нами. Продається лише право на показ.  

Ми у WePlay Esports пропонуємо кілька варіантів роботи із медіаправами:

  • Права на онлайн-трансляцію. Ми продаємо можливість транслювати або адаптувати турніри WePlay Esports із Dota 2, CS:GO, Mortal Kombat 11, SOULCALIBUR VI і Tekken 7 на своїй платформі чи стримінговому сервісі на інших мовах.
  • Права на VOD-контент. Можна придбати право на використання постпродакшн-контенту на своїй платформі: хайлайти, записи ігор і бекстейдж-відео.
  • Права на кіберспортивні шоу. У WePlay Esports є ряд ток-шоу про кіберспортивні дисципліни або турніри, наприклад: "орУха" (гайд із CS:GO), "подКуст" (бесіди із лідерами думок і найвідомішими людьми на сцені кіберспорту) та інші.

ОТТ-платформи, медіа та телеканали, які купують медіаправа WePlay Esports в одному із доступних форматів, залучать до своїх майданчиків молоду геймінг-аудиторію, яка хоче споживати новий, актуальний для неї контент. Також вони зацікавлять креативним форматом своїх постійних глядачів.

Розкажіть про свої найпримітніші кейси.

Безумовно – наше партнерство зі світовим лідером спортивного стримінгу DAZN у межах WePlay Ultimate Fighting League у 2021 році.

Цей кейс – яскравий приклад того, як зникають кордони між традиційним і віртуальним спортом. Трансляція ліги була доступна для перегляду в 200+ країнах і територіях глобальної платформи DAZN на всіх типах пристроїв, які підтримують сервіс. 

Ми замислились, а чому б не надати людям можливість дивитися трансляцію Mortal Kombat 11 так само, як вони дивляться бої UFC? Подумали і зробили. 

Одна з глобальних цілей WePlay Esports – створити нову реальність, в якій дивитися кіберспортивні турніри із файтингів або Dota 2 буде так само звично, як серіали на Netflix.

З якими турнірними операторами і компаніями ви співпрацювали?

За весь час існування нашого медіахолдингу ми співпрацювали із багатьма турнірними операторами у межах адаптації контенту на різні мови, серед них Beyond The Summit, Epic Esports Events, Fantasy Expo, Freaks 4u Gaming та інші.

Формат нашої взаємодії не завжди обмежувався питаннями трансляції контенту, так, наприклад, разом із Epic Esports Events ми спільно організували і провели турнір OMEGA League з Dota 2, який тривав від 1 серпня до 6 вересня 2020 року.

Як WePlay Esports планує розвивати напрями з інтеграції брендів до кіберспорту та продажу медіаправ?

Продаж медіаправ дуже тісно пов'язаний зі спонсорськими інтеграціями. Адже медіадистрибуція відкриває доступ до різних точок світу, тому ми можемо інтегрувати бренди із будь-якого регіону. 

Ми продовжимо дивувати свою аудиторію новими крутими інтеграціями, партнерствами. WePlay Esports робитиме все, щоб люди побачили, наскільки різним може бути кіберспорт, а також показуватиме, як він може взаємодіяти із різними індустріями. 

Повʼязані теми:

Наступна публікація