Опинився під бетонним дощем: у Києві на автівку з водієм впала плитка з багатоповерхівки і пробила лобове скло

Дата публікації
Перегляди
307
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Опинився під бетонним дощем: у Києві на автівку з водієм впала плитка з багатоповерхівки і пробила лобове скло

Фото: ТСН.ua

У столиці таких аварійно-небезпечних багатоповерхівок близько десяти тисяч.

Цими вихідними в Києві на автомобіль завалилося облицювання багатоповерхівки. Ніхто не постраждав. Автовласник тепер шукає, хто буде ремонтувати йому машину. Як не стати жертвою аварійно небезпечних будинків і що робити, коли постраждали, розбирався "Сніданок з 1+1". 

"Я перебував у цей час в автомобілі. Плитка пробила лобове скло. При мені гухно так… що я аж… чесне слово…", - каже власник автівки Анатолій Малевич.

Сусідка Надія Іванівна бачила, як уламки фасаду прошили скло автівки Анатолія та потрощили метал. Це сталося за якусь мить, як в машину мала сідати вся його родина.

"На щастя постраждала лише машина, бо в той час міг би сідати з дитиною на руках до автомобілю", - зазначає Малевич.

Мешканець будинку Сергій додає; "Якби він вийшов, його б убили".

Плитка з аварійного фасаду на Чоколівському бульварі, 22, відлітає уже не вперше, кажуть мешканці.

Небезпечне місце ЖЕК огородив стрічкою.

"Минуло пів століття з моменту будівництва, будинок втомився, та лагодити небезпечний фасад багатоповерхівки комунальники поки не беруться", - розповідає мешканка Надія Іванівна.

"Цікаво коли цей будинок ремонтували останній раз? Я не скажу, не знаю", - додає вона.

"Утримання будинку – ми за це сплачуємо кошти. Це столиця і в столиці падає плитка. Якщо пану Кличку і всій Київраді на це начхати... то що вже й говорити", - додає мешканець будинку Сергій.

Про те, що тут сталося, нагадує тільки загороджувальна стрічка і уламки стіни. Хто повинен відшкодовувати ремонт автомобіля, мають вирішити юридично.

Адвокат Лаврентій Царук радить у подібних випадках відразу викликати патрульних і фіксувати факт ДТП. Також зробити детальні фото з місця пригоди та знайти свідків. Найкращим доказом буде відео з камер спостереження. Далі треба порахувати отримані збитки для звернення із вимогою про відшкодування.

"В організацію, яка обслуговує будинок, треба написати заяву з вимогою відшкодувати завдані збитки. За законом вам мають перерахувати гроші упродовж семи днів. Але на практиці вам можуть не відповісти, або затягнути із відповіддю. Тоді треба це вирішувати через суд", - каже Царук.

Анатолій вже порахував, у скільки обійдеться ремонт.

"Дах пошкоджений, капот пошкоджений, ліве крило, ліві водійські дверцята. Тож вартість ремонту більше ста тисяч", - каже постраждалий автовласник.

Страхова компанія дала лише евакуатор, це як бонус до автоцивілки. Від таких пошкоджень Анатолій додатково не страхувався.

Адвокат Лаврентій Царук каже, що можна окремо оформити лише на випадок пошкодження автомобіля третіми особами. "У цьому випадку страховка власнику авто покрила б збитки. І всією тяганиною займався б не постраждалий чоловік, а страхова компанія", - наголошує він.

Кореспондент "Сніданку" зазначає, що таких аварійно-небезпечних багатоповерхівок близько десяти тисяч лише у столиці. А в Україні їх майже сотня тисяч. І часто порятунок у руках самих мешканців. Наприклад, у Києві полагодити фасад зараз можна за програмою співфінансування 50/50. Інші міста також пропонують свої програми.

Нагадаємо, у Києві в житловому будинку обвалився балкон, зачепивши конструкції на ще двох поверхах.

Як не стати жертвою аварійно небезпечних будинків і що робити, якщо все ж таки постраждали

Як не стати жертвою аварійно небезпечних будинків і що робити, якщо все ж таки постраждали
Наступна публікація