Закінчити будівництво планують в 2022 році.
На під’їздах до Києва зведуть три нові розв’язки, щоб розвантажити столицю. Дві - на Одеській трасі й одну - на Житомирській. Роботи вже розпочали, їх планують закінчити наступного року. Нині найактивніше будівництво триває біля села Стоянка.
Про це 16 квітня йдеться у сюжеті ТСН.19:30.
Село Стоянка, що за десять кілометрів від столиці. Тут проходить міжнародна магістраль Київ-Чоп. І гальмується - регульованим перехрестям. З однієї сторони ця розв’язка має "розрубати гордіїв вузол", який тут утворюється щохвилини, коли траса Київ-Чоп зупиняється і поступається проїздом Гореничам і стоянці. А з іншої - має зробити це місце менш аварійним, оскільки світлофор на швидкісній трасі - це завжди небезпечно. А надто - там, де є лівий поворот і кілька смуг у кожному напрямку. Водії, увага яких приспана годинами прямої і безперешкодної дороги, часом просто не помічають, що в цьому місці рух регулюється світлофором.
"Так, це аварійна ділянка у зв’язку з тим, що ми можемо спостерігати світлофор, де є лівий розворот, водії не дотримуються правил дорожнього руху. У зв’язку з цим тут дуже багато аварій", - каже начальник Служби автомобільних доріг Київської області Русла Ничік.
Окрім підвищення безпеки, розв'язка ще й має розвантажити цю ділянку дороги і пришвидшити рух. Після побудови двох естакад водії зможуть їхати в будь-якому напрямку без зупинок.
"Це ми знаходимось на другій естакаді, буде іще перша, до примикання. Вони забезпечать виїзд і пересічення в різних рівнях транспортних потоків", - каже начальник відділу впровадження проектів ДП "Укрдорінвест” Віктор Кравченко.
Цю естакаду почали зводити ще з 2013 року, виконали 30% робіт і закинули. Нині добудовують решту. У травні на десять днів частково перекриватимуть рух смугами: спочатку в одну сторону, потім в іншу.
"Тривають роботи по бетонуванню паралельного загородження. Будівництво підпірних стінок, виїмка грунту на підпірні стінки, який ми відвозимо на другу естакаду для тимчасових опор", - каже керівник проєкту підрядної організації "Evrascon" Заур Бабаханов.
Вартість цього об’єкта разом зі ще двома на Одеській трасі - 14, 5 млн євро. Будівництво профінансував Європейський банк реконструкції та розвитку. Підрядники обіцяють здати всі три розв’язки у вересні 2022 року.
Нагадаємо, до Києва привезли перші троси для Подільського мосту.