Вузькі вулички найближчого приватного сектора одразу наповнились автомобілями та пилюкою.
Вже не перший місяць триває ремонт столичної Кільцевої дороги. І через це важлива транспортна артерія буде частково перекрита до середини вересня. І поки ж автомобілісти об’їжджають цю ділянку через приватний сектор.
Глядачка "Сніданку", яка живе в цьому приватному секторі, розповіла, що машини вбивають і без того розбиті дороги. На колись тихих вуличках утворились пильні затори.
І це історія про всю країну, коли десь відбуваються масштабні ремонти. То де ж цей баланс? Чи можливо відремонтувати важливий об’єкт, нікому не нашкодивши? І де вихід? Про цю ситуацію йдеться у сюжеті "Сніданку з 1+1" за 13 червня.
Київська Кільцева дорога - важлива шестисмугова магістраль навколо столиці, яку щодня долають десятки тисяч машин. Й стан цієї дороги останніми роками, м’яко кажучи, вимагав кращого.
І цього року Кільцеву нарешті почали ремонтувати. І це не ямковий ремонт, там повністю перекладають асфальт. Й для таких робіт Кільцеву довелось частково перекрити.
Частину трафіку пустили в об’їзд. Через вузькі вулички найближчого приватного сектора. Й вони одразу наповнились автомобілями та пилюкою. І це сильно змінило життя місцевих жителів і створило їм певні незручності.
Але без цього не обійтися, якщо ми хочемо, щоб нашу важливу інфраструктуру відновили. І ми їздили безпечними та якісними дорогами. Це не проблема конкретно цього приватного сектора. Так відбувається по всій країні, у місцях великих ремонтів.
До прикладу, рік тому в столиці ремонтували Борщагівський шляхопровід, який з’єднував важливу магістраль із околиці до центру міста. Це так само спровокувало сильні затори. Водії так само об’їжджали їх дворами та вузькими сусідніми вуличками. Це принесло дискомфорт значній кількості людей.
Утім зараз ці самі водії їздять новеньким асфальтом відремонтованого шляхопроводу. І без попереднього дискомфорту це було б неможливо.
Головне у цій історії, щоб пошкоджену об’їзну дорогу після ремонту теж відновили. І тут вже певні пропозиції є.
Голова Київавтодору Солом’янського району запропонував поки що засипати пісок, щебінь, потім зверху дрібну крихту. Це, очевидно, тимчасова альтернатива на час ремонту. А після цього обов’язково варто вимагати у міської влади повного асфальтування. І судячи з розповідей, місцевий автодор на це готовий.
Тож, варто розуміти, що в нашій країні чимало прикладів занедбаної інфраструктури, яка потребує відновлення. І попереду ще багато роботи. Яка повсякчас викликатиме дискомфорт.
Нагадаємо, у Києві на дорогах почали з'являтися лівоповоротні зони очікування.