Як у Києві ремонтують мости: неякісні роботи та звинувачення у масштабних розкраданнях

Дата публікації
Перегляди
645
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Як у Києві ремонтують мости: неякісні роботи та звинувачення у масштабних розкраданнях

Фото: ТСН.ua

У Державній фіскальній службі розслідують кілька схем виведення коштів на будівництві київських мостів.

Чому втомились київські мости. Останні кілька років у столиці пожвавились ремонтні роботи. Радянські автодорожні споруди ремонтують за дорого. Але це не рятує від аварій, що відбуваються із ними. Проблеми виникають і зі щойно відремонтованими шляхопроводами. Ситуацією зацікавились і в Державній фіскальній службі. 

Про це 14 липня йдеться у сюжеті ТСН.19:30

Ремонт на індустріальному мості Києва. Роботи мали завершити ще 31 травня. Працівники і досі тут. Жваво прибирають проїжджу частину від будівельного сміття.

Тут перекладено асфальт. Відновлена штукатурка. Все вирівняно і пофарбовано. Це капітальний ремонт. Орієнтовна вартість робіт - 50 мільйонів гривень. Не озброєним оком видно, що все тримається на монтажній піні і дерев’яних дошках.

"Її потім приберуть і все добре. Ось поруч замазано і все добре", - каже працівник. 

Інспекція відремонтованих мостів столиці – чому деякі з них знову в аварійному стані

Інспекція відремонтованих мостів столиці – чому деякі з них знову в аварійному стані

За інформацією сайту КМДА, зараз у Києві ремонтують чотирнадцять шляхопроводів. Загалом таких об’єктів майже двісті і більшість із них зачекалися ремонту.

Разом із інженером і транспортним експертом Віктором Петруком ТСН їде з ревізією відремонтованих за останні п’ять років шляхопроводів. Наша перша зупинка – біля метро "Нивки". Міст відновили чотири роки тому за 200 мільйонів гривень. Через два роки після капремонту він посипався. На четвертий рік експлуатації центральний прогін уже підтримують залізні опори. Експерт каже, що найближчим часом доведеться переробляти.

"Вони поставили цю конструкцію тому, що очевидно, що нижній пояс, який несе головне навантаження, який працює на розтягнення, в якому вся арматура – зруйнований. Доведеться розбирати в цьому прогоні ці три балки. І замість них ставити три нових", - каже Віктор Петрук. 

Наступна зупинка - прогін у районі станції метро "Святошин". Роботи закінчили п’ять років тому. Вартість разом із відрізком дороги - 2 мільярди гривень. Експерт відзначає, що ремонт зроблено без дотримання технологій.

"Всі балки зруйновані вздовж деформаційного шва. Саме туди затікала вода і саме там вона їх підмочувала. Вони не відновлені нормально, тому що не відбита зношена частина. Тут так, шпателем подерли і вона схопилася і на тому все", - каже Віктор Петрук.

Тримають залізні підпори і недавно відремонтований міст через проспект Перемоги, що з’єднує Повітрофлотський проспект із вулицею В’ячеслава Чорновола.

В "Київавтодорі" це проблемою не вважають. Кажуть, що недоліки буде усунуто підрядником. Щоправда коли і як не уточнюють.

"На штучні споруди підрядник дає 10 років гарантії. Всі недоліки і дефекти у вигляді сколів бетону, а також дефекти дорожнього покриття підрядник буде виконувати за власні кошти", - каже в.о генерального директора комунальної корпорації "Київавтодор" Олександр Федоренко. 

Серед найдорожчих цьогорічних проектів "Київавтодору" - ремонт шляхопроводу на вулиці Олени Теліги. Він коштував майже 150 мільйони гривень та ремонт швів Південного мосту за 76 мільйонів гривень. Аварійний міст Патона – в планах.

"По мосту Патона у нас в цьому році передбачені кошти на початок проектування. Зараз відбуваються тендерні процедури на визначення підрядника для розробки проектно-кошторисної документації", - каже в.о генерального директора комунальної корпорації "Київавтодор" Олександр Федоренко. 

Тим часом у Державній фіскальній службі розслідують кілька схем виведення коштів на будівництві київських мостів. Голова служби Вадим Мельник каже, що гроші крадуть, і демонструє журналістам схему, як усе влаштовано. За цією схемою зроблено міст на Шулявці і 20 років будують Подільсько-Воскресенський міст через Дніпро. Київська влада звично вважає ці підозри політичним тиском

"Нами встановлено попередньо, що майже на 40 відсотків не виконано робіт, які повинні були бути виконані за ці кошти, але кошти освоєні в повному обсязі. Роботи не виконані майже на 40 відсотків, і зараз тут якраз постає питання розкрадання цих коштів, і саме тут постає питання до осіб, які приймали ці роботи", - каже Вадим Мельник. 

А поки фіскали продовжують слідство, робітники біля Індустріального мосту переконують знімальну групу ТСН, що монтажна піна і дерев’яні дошки, які стирчать із бетону - це нормально.

Нагадаємо, у Києві почав руйнуватися Берестейський шляхопровід.

Наступна публікація