Завдяки змінам і самовдосконаленню традиційне телебачення залишається ключовим майданчиком для глядача.
Карантин уплинув і на медіа. Телевізійники пристосувалися до життя за умов пандемії.
Про це говорили під час конференції електронних комунікацій працівники галузі, ідеться 28 травня в ТСН.19:30.
Медіаменеджери розказали, як уплинула пандемія на телебачення. На старті будь-якого проєкту медійникам потрібно враховувати нові реалії: передусім, через карантин люди почали проводити більше часу вдома, а відповідно й споживати більше контенту. І не лише телевізійного, тож телеканалам доводиться підлаштовуватись і конкурувати з іншими платформами, передовсім із соціальними мережами та відеохостингами.
За словами генерального директора групи компаній 1+1 media, завдяки змінам і самовдосконаленню традиційне телебачення залишається ключовим майданчиком для глядача.
"Дійсно відбуваються зрушення і зміни технологій, Інтернет проникає і телебачення за допомогою Інтернету стає все далі популярнішим. Телеканали почали адаптувати свій вільний час і свою ефірну сітку, враховуючи інтереси і можливості телеглядача. З’явилися денні програми", - зазначив генеральний директор групи 1+1 media Ярослав Пахольчук.
Нагадаємо, цього тижня на "1+1" відбулася грандіозна прем’єра проєкту "Твій День" – першого денного інфотейнмент-шоу України.