Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Безперечний тренд п'ятого дня показів – чорне, біле та їхнє поєднання.

Саме в останній день UFW дизайнери показали найяскравіші колекції.

Грузинський модельєр Бічола Тетрадзе показав лінію, стилізовану під шістдесяті: жіночні яскраві сукні, пишні спідниці – короткі, довгі, зі шлейфами, хутряні пальта, незвичні сонцезахисні окуляри, казкові капелюхи, об'ємні пальта, чорне, біле, та монохромне.

А наприкінці свого дефіле він вийшов на подіум із українським стягом. І абсолютно усі глядачі у залі аплодували йому стоячи. Це єдиний випадок на шоу цього сезону, та й взагалі подібного на українських тижнях моди не траплялося уже давно.

Дуже своєрідну колекцію зробила Олена Буреніна. Вона представила одяг з чорних і білих тканин, багато асиметрії та шкіряних деталей, надзвичайні, не надто практичні, проте символічні рішення для рукавів і яскраву бірюзу серед базових відтінків.

Молода дизайнерка та мама, дружина футболіста Віталія Реви і кума Шовковського Олена Рева надихнулася японським мистецтвом орігамі та сучасною архітектурою. Власне, все це знайшло відбиток і у формах, і у покрої. Свою громадянську позицію дизайнера висловила на стіні під подіумом – кольори українського прапору з написом "Єдина країна".



Казкову з усіх точок зору і дуже красиву лінію у цьому сезоні зробив Андре Тан. Тема колекції – казки Пушкіна. Принт з рядків творів поета, сукні у стилі ретро, аксесуари, що за формою відтворюють книжки. Сукні, одночасно прості та притягливі. Довжина від ультра-міні до відвертого максі. Чорне, біле у поєднанні с аквамарином, беж і яскраво червоне.

Закривала покази останнього дня Лілія Літковська. За рахунок форм дизайнера вдало підкреслила жіночність та тендітність жіночого тіла. У її колекції - масивні пальта, асиметрія і бахрома в деталях, метал і надзвичайно широкі смужки. Колекція повністю витримана у стилістиці дизайнери.

Нагадаємо, на UFW Полякова прийшла у чорному кокошніку, а Клочкова - у скромних джинсах і сорочці

Залиште свій коментар

Вибір редакції