"1+1" зняв серію іміджевих заставок до свого 15-річчя

З 4 жовтня в ефірі каналу "1+1" з'являться нові відео-заставки, присвячені 15-річному ювілею телеканалу.

Yа Майдані Незалежності логотип складений з червоних парасольок

Yа Майдані Незалежності логотип складений з червоних парасольок

З 4 жовтня в ефірі каналу "1+1" - нові відео-заставки, присвячені 15-річному ювілею телеканалу. Це серія масштабних відео-робіт, знятих з повітря у 6 регіонах України, які легко впізнати. Загальний слоган кампанії - "Ти не один 15 РОКІВ!"

Концепція заставок полягає в тому, що у відомих для всіх українців місцях – на київському Майдані, у карпатських лугах, кримській бухті - з певних предметів, що асоціюються з цим регіоном, складається логотип "1+1".

Всього у серії 6 відеороликів: на Майдані Незалежності у Києві логотип складений з червоних парасольок, на футбольному полі у Дніпропетровську - з м'ячів, на карпатському лузі - із вишитих рушників, на вінницькому полі соняшників логотип вирізують комбайни, у Запоріжжі у логотип шикуються автомобілі Daewoo Lanos , у кримській бухті - яхти.

Заставка, знята у Києві, вже йде в ефірі "1+1". А заставка з автомобілями була знята за мотивами Internet-конкурсу, який "1+1" проводив напередодні свого ювілею - користувачам пропонували прислати фотографію з оригінальною презентацією логотипу каналу. Перемогла робота, на якій логотип склали автомобілі - http://15.1plus1.ua/profile/1093/.

Євгенія Близнюк, маркетинг-директор групи "1+1", пояснює, що ювілейні перебивки каналу будуть викликати у глядача відчуття причетності. "Все, що ми знімали - абсолютно впізнанні, близькі і зрозумілі кожному жителю Україні місця і речі. 15 років канал "1+1" об'єднував українців, і про це наше відео".

Роман Деріга, арт-директор групи "1+1", розповів, що заставки знімалися протягом 10 днів. Всі зйомки велися з паратрайку, з висоти 50-100 метрів. "Над київським Майданом літати на паратрайку заборонено, тому зйомку вели з крана", - розповідає Роман. "На мій погляд, це одна з найбільш масштабних робіт, які робилися в Україні. Працювала група з 20 осіб, акторів знаходили прямо на місцях. З погодою пощастило - у всі дні зйомок було сонячно, хоча за день до нашого приїзду на всіх локаціях йшли зливи".

Проект виконаний департаментом дизайну групи "1+1". Керівник і режисер проекту - Роман Деріга, продюсер - Павло Кірсанов, колорайз - Артем Гостєв, CG-ефекти - Назар Гнатів.

Читайте також:

"1+1" дарує глядачам 15 новинок до 15-річчя

Шоу "Міняю жінку" на "1+1" стало головним "Фаворитом телепреси-2010"

"1+1" бере участь у створенні фільму про Володимира Висоцького

Канал "1+1" змусить депутатів жити на 59 гривень

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie