ТЕТ оновлюється й омолоджується.
Телеканал ТЕТ зустріне весну з новим логотипом, дизайном, прем'єрами, "бунтарським" продуктом та провокаційним амплуа в стилі ТНТ. Відсвяткувавши дев'ятнадцятиріччя, один із найстаріших приватних каналів України заходився омолоджувати свою аудиторію.
Формування нової команди ТЕТу розпочалося з призначення Ірини Костюк генеральним продюсером у грудні 2010 року. Відтоді на каналі сформувався новий склад менеджменту: керівник відділу закупок Оксана Петришин, програмний директор Наталія Цвілій, керівник відділу зовнішнього промо Анна Маханькова, арт-директор Агнія Темчуріна, керівник відділу ефірного промо Юрій Бондар і прес-секретар Марія Курочкіна.
"Канал повинен мати сильну команду менеджерів і достатньо серйозний рівень автономності у прийнятті рішень як із приводу сітки, так і з приводу продукту. Тому що одна голова добре, а три - краще", - сказав у коментарі ТК генеральний директор групи "1+1" Олександр Ткаченко.
"На ТЕТ ми покладаємо великі надії. Розраховуємо, що він дасть великий відсоток загального зростання показників групи. Для цього є всі підстави. З технічної точки зору канал має велику перевагу - він мовить фактично по всій країні", - каже Олександр Ткаченко й нагадує, що покриття в ТЕТу практично таке ж, як у СТБ, Нового чи ICTV.
Торік ТЕТ мав середню частку 1,98% (аудиторія 18-54, вибірка "Вся Україна"). Однак варто зважати на те, що за останні кілька років на каналі майже не було прем'єрного і власного продукту, а з 2007 року канал існував на обмежені кошти, які не давали змоги робити дорогі закупівлі або розгортати потужне виробництво. "Дом-2" та "Універ" у його ефірі поєднувались із шоу, розрахованими на старшу аудиторію ("Звана вечеря", "Давай одружимось"), а до минулого року ще й зі спортивними трансляціями. Віднедавна каналу відведено роль girl channel у групі "1+1".
Ребрендинг буде поступовим і триватиме до осені. "Восени на ТЕТі з'являться нові яскраві проекти власного виробництва та закупний продукт. Ми хочемо сформувати зрозуміле і приємне обличчя каналу для молодої жіночої аудиторії", - сказав Олександр Ткаченко. Обсягу інвестицій у канал генеральний директор групи не розголошує ("інвестиції достатні, щоб дати хороший результат"). Плани щодо рейтингових показників серйозні: у 2011-му канал має намір "подвоїти, а то й потроїти свою частку".
Старт нового сезону зі слоганом "ТЕТ. Нова любов" буде приурочено до Дня Святого Валентина. "Ми стартуємо з новим брендом, досить експериментальним. Наша аудиторія омолоджуватиметься, і ми будемо каналом, як сказав Олександр Ткаченко, для дівчат, які не паряться, не думають про серйозні справи, - каже Ірина Костюк. - Усі наші проекти розважальні, нічого серйозного ви не побачите".
За її словами, канал робить ставку на власне виробництво й запускає у праймі два щоденних проекти - "Твою маму" й "Теорія зради". Перший виходитиме о 19.00, другий - о 22.00. Ще один власний проект каналу, "Нереальні предки", транслюватиметься щосуботи о 18.30.
На презентації сезону Ірина Костюк неодноразово підкреслювала: ТЕТ стане експериментальним та бунтарським, оскільки в ефірі з'являться досить "ризиковані" проекти. Перш за все, це "антигламурний, брутальний ситком" "Реальні пацани". "Ми будемо відходити від шоу, де беруть участь багато знаменитостей, гламур - це не до нас", - сказала Ірина Костюк. За інформацією ТК, цей серіал розглядали, однак не зважилися придбати інші українські канали. Другою оригінальною новинкою стане американський культовий серіал про вампірів "Реальна кров" (True Blood).
У передпраймі вийдуть історична мелодрама "Інститут шляхетних панянок" (по буднях о 16.30) та "НанаЛюбовь" компанії Star Media (по буднях о 17.30). У постпраймі з'явиться російське реаліті-шоу "На добраніч, мужики!" з Анфісою Чеховою та Оленою Водонаєвою (о 23.00). Окрім цього, в суботу о 12.00 на ТЕТі виходитиме розважальне шоу "Зоо-фактор", а в неділю о цій порі стартує проект "Бабуни і дідуни" - оригінальна версія формату Benidorm Bastards. Власну адаптацію цього формату канал готує на осінь. Також продовжить виходити серіал "Універ", нові серії якого вийдуть в ефір із 14 лютого. З'явиться на каналі й дитячий блок: мультфільми "Лунтік", "Телепузики" й "Малята-Твійнята" виходитимуть уранці.
Частково асортимент програм, новий дизайн та слоган каналу "Нова любов" перегукується з тим, що представляє російський канал ТНТ (наприклад, один із сезонів цього каналу проходив під слоганом "Почувствуй нашу любовь"). Однак Ірину Костюк таке порівняння не лякає: "Дизайн схожий на ТНТ не випадково, а тому, що це молодіжний бренд. Молодь обирає все яскраве, веселе, свято-свято. І якщо ви помітили однакові моменти, то це піде нам у плюс. Це досить популярний бренд, і це той бренд, який вибирає молодь Росії".
Команда ТЕТу має плани щодо посилення своїх позицій в інтернеті. 14 лютого оновиться сайт каналу, а згодом з'явиться окремий жіночий інтернет-ресурс для кроспромо, спрямований на залучення молодої аудиторії (можливо, не під брендом ТЕТу).
Детальніше про новий формат каналу "Телекритика" розпитала Ірину Костюк:
- Ірино, розкажіть про новий формат ТЕТу. Яким ви хочете бачити канал для молодих дівчат?
- Це яскравий розважальний канал для молодих дівчат (та й хлопцiв також), що не беруть дурного в голову. Ми намагаємося задати новий тренд, якоюсь мірою навіть агресивно, дозволяючи собі експериментувати. З огляду на завдання, які стоять перед нами, діяти треба швидко, агресивно й несподівано. Ми з колегами придумали ідеальну концепцію каналу і бренду, й будемо поступово йти до її втілення. Стартуємо 14 лютого й будемо дивитись, як перші проекти набиратимуть обертів.
- Отже, весняний сезон - експериментальний?
- Ми спробували поставити в сітку весняного сезону продукт, у який віримо і який відповідає нашій концепції. Звісно, лише той, який можна було підготувати в такі короткі строки. Також ми залишили ті проекти, які працюють, наприклад, "Дом-2". Не факт, що він залишиться на своєму теперішньому місці й восени, але поки що він буде, щоб ми не втратили лояльної аудиторії. Власних серіалів ми, звісно, поки що зняти не встигли, хоча плануємо на майбутнє. Але вже маємо програми власного виробництва. Зокрема "Теорію зради" - документальне реаліті, схоже за жанром на проекти, які були в нашій сітці раніше. Молодіжна, не дуже серйозна програма, що відповідає очікуванням нашої аудиторії.
- За концепцією "Теорія зради" дуже схожа на "Брачное чтиво". Це покупний формат?
- Це власна розробка. Її основна особливість у тому, що програма розповідає не про сімейні проблеми пар, які вже двадцять років у шлюбі, а про молодих людей на ранній стадії стосунків - молоді подружжя або пари, які тільки зустрічаються. Наше завдання - не вивести їх на чисту воду, а показати, що кохання врятує світ.
- Чи залишаться на каналі гумористичні проекти?
- Оскільки канал розважальний, звісно, гумор у сітці є. Але це не зовсім стандартний гумор: у чомусь бунтарський, у чомусь експериментальний. Наприклад, "Реальні пацани" - ризикований проект у жанрі антигламурного ситкому. У серіалі "Універ" гумор більш звичний. Потім будуть "Реальні предки", гумористичний проект власного виробництва. Є й специфічний прем'єрний гумор, визнаний на міжнародному рівні. Наприклад, програма в жанрі прихованої камери "Бабуни і дідуни" - в оригіналі бельгійське шоу Benidorm Bastards, яке минулого року отримало "Золоту троянду" за найкращий формат і було адаптовано в багатьох країнах. У нас буде й власне талант-шоу -"головне талант-шоу нашого звіринця», "Зоо-фактор". А серіал "Реальна кров" - це стильний чорний гумор. У цьому напрямку ми хотіли би просуватись надалі, плануємо зробити власний проект за подібним форматом.
- Ви вже кілька разів згадували про плани знімати серіал про вампірів. Колись Дарія Фіалко також говорила про подібні наміри. Чи не плануєте співпрацювати зі Star Media? Чи ви збираєтеся самостійно виробляти продукт, чи працювати з підрядниками?
- Перший крок для нас - формат і сценарій, далі ми обираємо продакшн. В ідеалі ми сподіваємося на копродакшн такого серіалу, адже він досить складний у виробництві, а самі ми серіалів поки що не знімаємо. Одначе в групі "1+1" є власна виробнича структура.
- Як виглядатиме вечірній прайм буднів?
- "Звана вечеря" і "Давай одружимось" буде перенесено з прайму на денний час. У праймі залишиться "Дом-2" (о 19.30 і 20.30) та "Універ" (о 21.00). О 21.30 - "Реальні пацани", після них - "Теорія зради". О 19.00 - dating show "Твою маму".
- Чи не будуть ваші ситкоми конкурувати з ситкомами на "1+1"?
- На "1+1" ситкомів у будні поки що немає. "Інтернів" я б ситкомом не називала. В першу чергу в нас є завдання повністю розвести аудиторію. «Плюси» залишаються при своєму позиціонуванні, ми ж спробуємо зсунутись у більш молоду й жіночу, а "2+2" - чоловічу аудиторію. Спробуємо створити такий собі ідеальний трикутник.
- Який має протистояти трикутнику "пінчуків"?
- Напевно, так. А може, навіть вийде ідеальний шестикутник? :)
- Якщо відштовхуватися від цього, ТЕТ протистоятиме Новому каналу. Себто у вас у групі найскладніше завдання...
- Я б не сказала, що в нас є завдання конкурувати з конкретним каналом. Ми постараємося бути унікальними, але, звісно, не проти зазіхнути й на аудиторії великих каналів. Та поки що ТЕТ намагатиметься просто залучити якомога більше аудиторії. З якого каналу вона прийде - інше питання, головне, щоб прийшла. Крім того, наш канал бунтарсько-експериментальний, і ми хочемо залучити й тих глядачів, які в принципі не дивляться ні Новий, ні СТБ, ні інші канали, а сидять в інтернеті.
- "Реальних пацанів" хотів купити ICTV, тестував його для своєї аудиторії, але не ризикнув.
- Коли я прийшла на ТЕТ, проект уже купили. Група його не дуже сприймала, але я вирішила ризикнути.
- Ви згадували про намір створити окремий інтернет-ресурс. Що це за проект?
- Це буде ціла інтернет-платформа. Поки що цей проект у розробці, але він має зосередити ту аудиторію, яка нам життєво необхідна - молодих дівчат. Окремо існуватиме сайт каналу, який пропонуватиме підсайти для проектів "Реальна кров", "Лунтік" і проектів власного виробництва. Але разом із тим ми будемо створювати сильний, популярний жіночий інтернет-ресурс для кроспромо. Не факт, що він виходитиме під брендом каналу ТЕТ. Він залучатиме потрібну аудиторію, яку ми потім тягнутимемо на наш канал. Сам канал ми плануємо зробити досить інтерактивним, створити поняття "ТЕТ-ком'юніті". З цією метою запланували на майбутнє кілька модних зараз кросплатформних проектів.
- Чи вийде на ТЕТі "Школа моделей"?
- Проект називатиметься "Маша і моделі", його заплановано на осінь. Це, знов-таки, досить інноваційна концепція, запропонована й розроблена продюсером "Міняю жінку" Оксаною Кучеровою. Оксані вдалося повернути жанр реаліті в Україну, і ми дуже раді, що своїм досвідом і здібностями вона поділиться з каналом ТЕТ. "Маша і моделі" - щоденне реаліті про життя модельного агентства, його власниці й усіх тих, хто хоче долучитися до цієї індустрії.
- Який продукт має стати брендотворчим для ТЕТу?
- Той, який ми поставили у прайм: "Дом-2", "Універ", "Реальні пацани", "Теорія зради", "Твою маму" й "Реальна кров". Це наш кістяк. А восени додасться ще кілька.
- Половина цих проектів - продукт ТНТ.
- Так історично склалося, що одним із найбільших постачальників молодіжного продукту є канал ТНТ. Є ще СТС, ДТВ. Але я не вважаю великим мінусом те, що хтось може вбачати подібність між програмуванням ТЕТу й ТНТ. ТНТ - вдалий бренд, і єдиний у своїй ніші канал у Росії. В Україні такого каналу немає. Природно, що саме його продукт нам підходить найбільше. Добре було б, якби ми мали такі ж цифри, які ТНТ має в Росії. Нехай краще порівнюють не кольори, не кульки з кубиками, а конкретні цифри.
Насправді ТЕТ - інший. Спільного в нас - аж дві з трьох літер логотипа. У нас є продукт, якого ТНТ ніколи не поставив би в сітку. Є власне виробництво, а ще наша фішка - вампіри. І я сподіваюся, що восени ми ще більше експлуатуватимемо цю тему. Бо вона популярна в усьому світі, а в Україні не задіяна.
- В Росії "Реальна кров" виходила на ТВ3. Як вона там пройшла?
- Наскільки мені відомо, ТВ3 залишився задоволеним. Але порівнювати наш ринок із російським нераціонально. Тому що проекти, які йдуть на "Первом канал" або "России" з часткою 30%, можуть давати в нас 6-8%. Це не показник.
- Окрім "Реальної крові" чи буде на каналі містика?
- Весною - ні, восени з'явиться. Але це буде містика не про знаки, які з'являються на полі, чи про інопланетян, а про сексуальних вампірів, яких хочуть бачити дівчата 18-25, чия увага нам потрібна. Перевертні, вампіри, вурдалаки, але не гобліни. Тобто такі сексі-персонажі з чорним гумором та стьобним підходом.
- На які західні формати girl channel ви будете орієнтуватися?
- Я не прихильник залучення досвіду зарубіжних каналів. Вони та ми - це "дві великі різниці". Обираючи формат, я швидше орієнтуюсь на тематику і трендовість. При формуванні сітки я намагалася знайти ті ніші, які в Україні не заповнено.
За матерілами: telekritika.ua
Читайте також:
Костянтин Меладзе буде музичним продюсером проекту "Голос країни"
Прем’єра "Мій зможе" на 1+1 взяла частку 19,7%
"1+1" запускає проект "Україна. Історія катастроф"