У 2011 році канали групи "1+1" продаватимуться за загальнонаціональною панеллю
З нового року всі телеканали групи "1+1" - "ТЕТ", "2+2", "Citi" - будуть продаватися за загальнонаціональною панеллю.
Канал "1+1"
З 2011 року всі телеканали, які входять до групи "1+1", переходять на продаж за загальнонаціональною панеллю. Таким чином, слідом за телеканалом "1+1", за загальнонаціональною панеллю продаватиметься реклама на "ТЕТ", "2+2" і "Citi".
Олександр Ткаченко, генеральний директор групи "1+1", підкреслив, що перехід здійснять всі канали групи незалежно від покриття. "Канал "1+1" вже більше двох років активно підтримує перехід на загальнонаціональну панель. Ми готові її розвивати, оскільки вважаємо це стратегічно правильним напрямком розвитку ринку. Наша країна складається не тільки з міст 50+".
Дмитро Лисицький, керівник департаменту продажів групи "1+1" вважає, що незабаром всі національні телеканали в Україні продаватимуться тільки за загальнонаціональною панеллю.
"Споживачі є у всіх містах країни, немає жодної причини, яка могла б виправдати розділення, яке існує зараз. Продаж за загальнонаціональною панеллю - єдиноп равильна і коректна система. Якщо 2 роки тому, під час кризи, доцільність переходу ще можна було обговорювати, то зараз ми просто не бачимо жодного приводу продовжувати ігнорувати половину населення країни. Загальнонаціональні канали будуть продаватися за загальнонаціональною панеллю, будь-які усічені моделі дають не повну картину".
Нагадаємо, в 2010 році телеканал "1+1" оголосив про те, що буде продавати рекламу за загальнонаціональною панеллю.
Читайте також:
"1+1" розпочинає кастинг для проекту "Володар темряви"
Телеканал "1 +1" запрошує вас на презентацію нового проекту про подорожі