Відома 40-річна модель Клаудія Шиффер знялась для німецького Vogue з чорною мереживною вуаллю на очах.
На обкладинці журналу модель постає з чорною мереживною вуаллю на очах, а для основної фотосесії приміряла готичну сукні від Dolce & Gabbana, шифонове вбрання від Givenchy, шкіряні штани, оброблені мереживом, накидку від Zac Posen і туфлі на шпильці від Christian Louboutin.
Як зазначають модні видання, подібний образ Клаудії, над яким чимало попрацювала модний редактор Крістіан Арп, абсолютно не схожий на Шиффер в звичайному житті. Але, з іншого боку, супермодель віддає перевагу саме таким туалетам для появи на світських заходах - чорні облягаючі сукні, шнурівка, мереживо.
У супровідній статті до фотосесії йдеться переважно про нову модну лінію, яку Клаудія створила в дуеті з відомим виробником кашеміру в Німеччині.
Спочатку знаменитість представила новинку в паризькому бутіку La Colett, потім у Берліні і нарешті в рамках Тижня високої моди у французькій столиці.
"Ідея колекції - шик, що не вимагає зусиль", - зазначила Шиффер на презентації в La Colett.
У недалекому майбутньому модель планує відкрити онлайн-магазин, за допомогою якого буде вестися продаж.
Читайте також:
Вагітна Клаудія Шиффер оголилась для Vogue
Чоловік Клаудії Шиффер боїться, що його вагітну дружину вб'ють