Louis Vuitton у Парижі: ретромелодрама з happy end-'ом і Кейт Мосс
Модельєр надихався зачаруванням юності, підкреслити яку були покликані декорації - на подіумі було встановлено карусель з дерев'яними кониками.
Марк Джейкобс надихався естетикою 1960-х років / © Getty Images/Fotobank
Марк Джейкобс надихався естетикою 1960-х років / © Getty Images/Fotobank
В останній день паризького Тижня моди свою колекцію представив Louis Vuitton. Марк Джейкобс, як і багато інших дизайнерів, надихався естетикою 1960-х років.
Читайте: Героїні Тижня моди в Парижі: хуліганки, куртизанки та пай-дівчатка
Трапецієподібні пальто, спідниці-кокони міді-довжини, застебнуті на всі гудзики блузки, тонкі джемпери з накладними комірцями - звичні речі знаходять нове звучання в інтерпретації креативного директора Будинку.
Палітра кольорів моделей - ніжні пастельні відтінки: блакитний, жовтий, фісташковий, вершковий і, звичайно, класичні чорний і білий. Основні елементи декору - флористичні принти (іноді - в поєднанні з кліткою), перфорації і об'ємні аплікації у вигляді квітів, що прикрашають як casual-
Марк Джейкобс надихався естетикою 1960-х років / © Getty Images/Fotobank
Якщо героїнею минулої колекції була "фатальна жінка" - в якій переважали прозорі тканини, мереживо, чорна шкіра і пояси-корсети - то цього разу модельєр надихався зачаруванням юності, підкреслити яку були покликані декорації - на подіумі було встановлено карусель з дерев'яними конячками.
Читайте: Тиждень моди у Парижі: напівголі моделі у мереживах від Гальяно
Легкий макіяж з обов'язковими стрілками, зачіска-бабета, тонкі обручі - моделі виглядали так, ніби зійшли з екрана якоїсь ретро-мелодрами з неодмінним happy end-'ом.
Ефектним фіналом показу став вихід Кейт Мосс, одягненої в біле плаття з пір'ям. В черговий раз довівши, що манекенницями не народжуються, але стають, в минулому королева героїнового шику, а нині гарна мати і дружина зникла за кулісами, а зал вибухнув оплесками.
Читайте також:
Меган Фокс стала різдвяним подарунком від Giorgio Arman