Рекламну кампанію фірми L'Oreal з Джулією Робертс і супермоделлю Крісті Терлінгтон, звинуватили у занадто активному використанні "фотошопу".
Британський комітет з рекламних стандартів (ASA) заборонив рекламну кампанію косметичної фірми L'Oreal з Джулією Робертс і супермоделлю Крісті Терлінгтон, звинувативши у занадто активному використанні "фотошопу".
Британський комітет з реклами прийняв таке рішення після скарг депутата парламенту Джо Свінсон, однією із засновниць "Кампанії за впевненість у своєму тілі", спрямованої на боротьбу з відретушованою рекламою.
Свінсон заявила, що реклама косметичних засобів брендів Maybelline і Lancome, що належать L'Oreal, представляє нереалістичну картину і збиває багатьох жінок з пантелику. Свінсон також додала, що і Джулія Робертс, і Крісті Терлінгтон красиві від природи, і тому їхні обличчя не потребують комп'ютерної обробки.
компанія L'Oreal визнала, що фотографії моделей були відретушовані за допомогою комп'ютерних технологій, але заявила, що це було необхідно, щоб продемонструвати дію косметичних засобів.
Однак Британський комітет з реклами вирішив, що постери з Робертс і Терлінгтон, зроблені з надмірним використанням "фотошопу" і тому можуть ввести покупців в оману з приводу можливого ефекту від використання косметики L'Oreal. Комітет заявив, що кампанія порушує рекламні стандарти і повинна бути припинена.
У 2007 році рекламна кампанія L'Oreal, обличчям якої була Пенелопа Крус, була заборонена з тих же причин.
Комітет з рекламних стандартів випустив у квітні 2011 року спеціальне керівництво для рекламників щодо норм комп'ютерної обробки зображень.
Читайте також:
Джулія Робертс та Джанет Джексон стали "Жінками року"