Метрів сцени замовляють рідше, ніж молодих виконавців через дорожнечу.
Українські івент-агентства розповіли кого хочуть бачити українські компанії на новорічному корпоративі найбільше.
Виявилося, що в році, що минає, компанії балують своїх співробітників, в основному, молодими і не дуже розкрученими артистами. Такими, як Нюша, група "Рефлекс", репер Тіматі та "Вінтаж". В той час, як майстри сцени залишаються не у справ через високі ціни, пише "Сьогодні".
"Їхні гонорари значно менше, майже в чотири рази, інших російських артистів, таких як Меладзе, Ваєнга, Кіркоров", - повідомили в івент агентстві.
З українських артистів великий попит на Ірину Білик, "Nikita", Сердючку і Лободу. Головними ж лідерами за замовленнями на корпоративи 2012 року агентства вже зараз називають Івана Дорна і співачку Йолку.
Серед тенденцій цього року, порівняно з минулим - українці стали частіше запрошувати зарубіжних артистів. "Це Аль Бано, "Бонні М", Bad Boys Blue і Ін-Грід, так як вони коштують дешевше, ніж вітчизняні зірки, так і графік у них не такий напружений.