Меган подала позов на найвідоміші британські таблоїди

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Герцогиня Сассекська оголосила війну медіахолдингу Associated Newspapers.

Тільки нещодавно обурений принц Гаррі подав до суду на ЗМІ через прослуховування телефонів, як наразі до нього приєдналася його дружина Меган Маркл.

Як зазначається у виданні People, юристи герцогині Сассекської подали позов проти медіахолдингу Associated Newspapers, в який входять такі відомі таблоїди, як Daily Mail, MailOnline, Mail on Sunday і Metro.

У заяві Меган звинуватила національну газету і видавця в публікації "неправдоподібних" історій в спробі представити її в "негативному" образі. Так, зокрема йдеться про історію з ремонтом в Фрогмор-котеджі Меган і Гаррі. В юридичних документах оскаржуються твердження, що там була встановлена мідна ванна за 6500 доларів, звукоізоляція для літаків за 650 тисяч доларів, зроблені студія йоги, тенісний корт і гостьове крило. Зазначається, що ця інформація, яку оприлюднили в ЗМІ "повністю не відповідає дійсності".

Окрім цього "хибними і образливими" назвали чутки про те, що Маркл нібито не покликала матір на baby shower. У документах стверджується, що Дорія не змогла бути присутньою на заході через роботу.

Також Меган додала до свого позову попереднє звернення принца Гаррі, у якому він звинуватив медіахолдінг у порушенні авторських прав та конфіденційності королівської сім'ї за публікацію приватного листа герцогині Сассекської її батькові.

Нагадаємо,в той час як Меган почала боротьбу з одними британськими виданнями, її портрет прикрасив обкладинку іншого, найстарішого видання Великої Британії.

Залиште свій коментар

Вибір редакції