Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
"Останній москаль": розпочалась робота над довгоочікуваним продовженням серіалу

"Останній москаль" - один з найуспішніших серіалів "1+1" за всю історію каналу.

Телеканал "1+1" розпочав роботу над продовженням патріотичної комедії "Останній москаль". 

Останній москаль_1
прес-служба каналу "1+1"

"Останній москаль" - один з найуспішніших серіалів власного виробництва Плюсів за всю історію каналу. Стрічка стала популярною не лише в Україні, але і далеко за її межами, а вислови наших героїв стали крилатими. Серіал знайшов відгук у серцях глядачів, і вони продовжують цікавитися, коли ж буде продовження. Тому було прийнято рішення створити продовження. До роботи над ним ми запросили ту ж саму сценарну групу, яка працювала над першим сезоном, тому віримо, що глядачам стрічки серіал буде до вподоби", - коментує генеральний директор "1+1 медіа" Олександр Ткаченко.

Останній москаль_2
прес-служба каналу "1+1"

Автором сценарію став Микола Куцик, який створив оригінальну історію.

"Як тільки канал виступив з ініціативою створити продовження, ми з радістю погодились. За ці роки у нас назбиралось ідей на вісім сезонів і три повнометражних фільми. То ж головне завдання зараз - вибрати найкраще, щоб повернення серіалу на екрани стало такою ж знаковою подією, як і прем’єра", -  заявив головний сценарист серіалу Микола Куцик. 

Останній москаль_4
прес-служба каналу "1+1"

Головним героєм серіалу був син російського мільйонера Валєра, який у колоритному карпатському селі Великі Вуйки потрапив у вир пригод та зустрів своє справжнє кохання, шкільну вчительку Ксенію. Вже зовсім скоро автори обіцяють розповісти більш детально про пригоди веселих гуцулів зі славного карпатського села.

Останній москаль_3
прес-служба каналу "1+1"

Нагадаємо, перший сезон "Останнього москаля", прем'єра якого відбулася навесні 2015 року, став найпопулярнішим телепродуктом останніх років на українському телебаченні. Рейтинг найпопулярнішої серії за аудиторією 18-54 (Україна) становив 14,2% – жоден серіал з 2009 року і до сьогодні не демонстрував настільки ж високий показник телеперегляду. Стрічку подивилося 17,6 млн глядачів, що становило 46% від усіх глядачів за аудиторією 4+.

Залиште свій коментар

Вибір редакції