Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Росія намагається вплинути на результати премії "Оскар"

Під хвилю російського натиску потрапили дві документальні стрічки.

На початку березня відбудеться церемонія нагородження найголовнішої премії в галузі кінематографу "Оскар".

Нещодавно була інформація, що фільм "Форма води" мексиканського режисера Гільєрмо дель Торо опинився у центрі скандалу, проте знову з'явилися приголомшливі новини. 

Цього  разу не обійшлося без скандалу, пов’язаного з Росією, яка намагається вплинути на результати голосування Американської академії кіномистецтва.

Про втручання Росії в "Оскар", повідомило видання New York Times. Там зазначається, що дві документальні стрічки, які номінуються на головну премію, за версією російських ЗМІ не мають права отримати нагороду.

Під хвилю обурення потрапив фільм "Останні люди в Алеппо" сирійського режисера Фіраса Фаяда. Російські ЗМІ назвали стрічку прихованою рекламою "Аль-Кайди" та почали "масові інформаційні атаки" на знімальну групу.

"Вони постійно атакують та звинувачують. А я не хочу, щоб людей, які працюють зі мною, мою команду, звинувачували через мене", - прокоментував Фаяд.

Другим фільмом, який "не влаштовує" Росію, стала стрічка "Ікар" Брайана Фогеля, яка присвячена державній програмі допінгу у Росії.

Режисер вимушений був чотири рази змінювати розташування студії, використовувати одноразові телефони та постійно переховувати головного персонажа - колишнього голову російської антидопінгової агенції Григорія Родченкова через спроби спостереження та погрози життю з боку Росії.

Ендрю Вайс, який зараз працює з Фондом Карнегі за міжнародний мир сказав, що "брудні медіакомпанії", підкріплені атаками в соціальних мережах стали частиною стандартної операційної процедури, розгорнутої Росією проти усіх уявних ворогів.

Нагадаємо, що через російське втручання, відомий голлівудський актор Джим Керрі продав свої акції компанії Facebook та видалив свою сторінку із цієї соціальної мережі.  

Залиште свій коментар

Вибір редакції