Співачка знялась у рекламній кампанії бренду Guess.
Американська співачка та акторка Дженніфер Лопес, яка тальки нещодавно представляла новий кампейн Versace, наразі стала головною героїнею весняної колекції бренду Guess.
У фотосесії, деяки знімки з якої опублікували у своєму Instagram, творці та учасники фотосесії, Джей Ло втілила образ справжньої діви 60-х.
"Коли б я не брала участь в колаборації, я завжди думаю про героїню, яку мені хотілося б зіграти, і ми гарненько повеселилися працюючи над цією кампанією" - заявила зірка у коментарі до фотосету та зауважила, що "цього разу вийшов мікс італійської кінозірки 60-х з Мадонною 80-х та Софі Лорен".
Також Джей Ло зізналася, що знімання шалено надихнули її.
"Я думала про героїню, яку я грала, і це було захоплююче", - зауважила співачка.
Креативний директор бренду Пол Марчіано заявив, що рекламна кампанія була натхненна природною красою самої Дженніфер. І насамперед авторка знімків Тетяна Герусова намагалася показати те, ким є Лопес.
Стильні знімки Лопес викликали шквал схвальних коментарів від шанувальників.
"Це неймовірно гарно", "Просто королева", " Богиня", - писали у коментарях до знімків захоплені користувачі.
Нагадаємо, днями Дженніфер Лопес у компанії Рене Зеллвегер та Едді Мерфі прикрасила обкладиннку голлівудського спецвипуску видання Vanity Fair.