Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Зірка постала на обкладинці у речах власного бренду.

Відома американська зірка реаліті-шоу Кім Кардашян, яка днями у шкірі, пір'ї та пряжках епатувала на сторінках відомого глянцю, знову прикрасила обкладинку у більш лаконічному, але спокусливому образі.

Цього разу знаменитість постала у фотосесії для журналу WSJ Magazine.

На кадрах Кім Кардашян позувала у речах власного бренду – обтислому боді, який підкреслює апетитні форми зірки та імітує "другу шкіру".

Замість довгих пасом знаменитість обрала коротку об’ємну стрижку боб.

Окрім фотосесії Кім Кардашян також дала відверте інтерв’ю виданню, у якому розповіла, про інцидент з назвою бренду.

Днями після запуску бренду речей зірку звинуватили у зневажанні до японської культури. Свій бренд знаменитість назвала "Кімоно", однак одразу перейменувала через гучний скандал.

"Лінія потребувала нового імені, яка не викликала б звинувачень у спробах отримати прибуток від традиційного предмета одягу, що вважається цінним символом японської спадщини. Але мало б викликати в уяві образ Kim-ness, а також показувати широкий діапазон розмірів, форм і відтінків, які я зробила невід'ємною частиною концепції бренду", - зізнавалася Кардашян.

Нагадаємо, днями Кім Кардашян відсудила мільйони доларів за використання її імені та фотографій.

Залиште свій коментар

Вибір редакції