Комісія моралі вважає, що рекламу можна звинуватити в пропаганді спокушання неповнолітніх.
Справа в тому, що образ юної Дакоти здався деяким занадто відвертим. Комітет управління рекламними стандартами виступив з такою заявою:
"Модель на рекламному плакаті тримає флакон парфумів між ногами, і ми вважаємо цю позу сексуально-провокаційною. Ми розуміємо, що моделі 17 років, але вона виглядає молодше 16. Нам здається, що довжина її сукні, голі ноги і розташування флакона вказують на її сексуальність. З цієї причини рекламу можна звинуватити в пропаганді спокушання неповнолітніх".
Виробники Oh, Lola! компанія Coty, в свою чергу, помітили, що реклама не містить заклику до сексу."
"У ній немає демонстрації інтимних частин тіла або сексуальних дій. А великий флакон парфумів має форму вази з квітами. Таку рекламу можна назвати провокаційною, але не непристойною", - йдеться в заяві.
“95-й квартал” звинуватили у розбещенні підлітків
Американку, яка "народила" від Бібера, підозрюють в його розбещенні
Зірку "Трансформерів" побили в Канаді