Новий бізнес репера Diddy

Шон "Diddy" Комбс віднині рекламуватиме та просуватиме французьку елітну горілку.

Репер Diddy (справжнє ім’я - Шон Комбс) займеться рекламою виробленої у Франції горілки марки Ciroc, повідомляє NME.

Угода між репером і виробниками алкоголю діятиме кілька років і дозволить Diddy одержувати 50% від загального прибутку від продажів. Передбачається, що сума горілчаного доходу музиканта складе понад 100 млн доларів.

"Я не просто знаменитість, яка підтримує якийсь продукт. Я - творець бренду. І при тому шикарного бренду," - заявив Diddy.

Реппер планує не лише рекламувати горілку, але й складати маркетинговий план, вирішуючи, де і яким чином напій буде продаватися.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: