Amazon вирвався вперед. Рейтинг найдорожчих брендів у світі

Amazon вирвався вперед. Рейтинг найдорожчих брендів у світі

Фото: Reuters

Компанія коштує $150,8 млрд.

Компанія Amazon стала найдорожчим у світі брендом.

Як повідомляється в рейтингу консалтингової компанії Brand Finance, бренд Amazon здорожчав на 42% і тепер його вартість становить $150,8 млрд.

Лідер 2017 року – Google – перемістився на третю сходинку. Його вартість оцінюється в $120,9 млрд. У 2017 році вона зросла на 10%.

Друге місце продовжує обіймати Apple. Бренд здорожчав за минулий рік на 37% і сьогодні оцінюється в $146,3 млрд.

На четвертому місці – Samsung. Компанія за 2017 рік здорожчала на 39%, що дозволило їй зміститися на дві позиції з шостого місця. Вартість – $92 млрд. Facebook додав у ціні 45% - $89,6 млрд. Американська AT&T втратила 5% і коштує $82,4 млрд.

На сьомому місці розмістився бренд Microsoft. Його експерти оцінили в $81,1 млрд. Далі йдуть із суттєвим відривом Verizon ($62,8 млрд), яка втратила 5% у вартості, мережа американських супермаркетів Walmart ($61,4 млрд). Десятку замикає китайський бренд ICBC із оцінкою у $59,1 млрд. За прогнозами Brand Finance, бренд у 2018 році зможе додати у ціні одразу 24%.

Фото: ТСН.ua

Інтернет-компанія Amazon відкрила незвичайний лісовий офіс

Інтернет-компанія Amazon відкрила незвичайний лісовий офіс

Повʼязані теми:

Наступна публікація