АМКУ відкрив справи проти трьох найбільших мобільних операторів через 4-тижневі тарифи

АМКУ відкрив справи проти трьох найбільших мобільних операторів через 4-тижневі тарифи

Фото: visualhunt.com

Замість 12 абонплат на рік користувачі змушені відтепер платити 13.

Антимонопольний комітет України відкрив справи проти трьох найбільших мобільних операторів – "Київстар", Vodafone і lifecell - за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Нещодавно оператори ввели 4-тижневі тарифні плани. Тобто замість календарного місяця в 30-31 день відтепер плату беруть за 28 днів. Таким чином у році "з'явився" додатковий місяць і відповідно абоненти замість 12 абонплат зобов'язані платити 13 разів.

"У своїх поясненнях оператори заявили, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлений саме щодо абонентної плати і вказали, що в них є інший різновид плати – "плата за пакет послуг", тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їхніх нових тарифних планів. Так, зокрема, було зазначено, що "поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата", - написала у Facebook державний уповноважений АМКУ Марія Процишен.

Проте у своїх документах оператори використовують саме термін "абонентна плата".

"Як було з’ясовано, в Умовах/Порядку надання телекомунікаційних послуг/Умовах користування мережами мобільного зв’язку кожного з операторів, які вони затверджували своїми внутрішніми наказами, у розділах "Термінологія" згадується саме "Абонентна плата", що не вписується в логіку описану в поясненнях кожного з операторів. Окрім того, окремі оператори навіть у своїй комунікації про запровадження 4-тижневого розрахункового періоду писали напроти платежу – "абонплата", - зазначила Процишен.

Нагадаємо, в Україні почала працювати технологія MobileID. Що це таке і як нею користуватися, читайте на ТСН.ua за цим посиланням.

Повʼязані теми:

Наступна публікація