Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
АМКУ змусив "Київстар" значно знизити тарифи на мобільний зв'язок

Оператор від 4 травня 2016 року в тарифах Комфорт, Комфорт+ і Ультра Комфорт встановив ціну в межах 5-16 копійок за хвилину виклику на міські номери в межах країни.

"Київстар" виконав рекомендації Антимонопольного комітету України (АМКУ) та запустить тарифи, в яких зменшить розцінки для дзвінків на стаціонарні телефони.

Зокрема, АМКУ схвалив рекомендації ПрАТ "Київстар" припинити дії, які містять ознаки зловживання монопольним становищем шляхом встановлення на економічно необґрунтованому рівні тарифів на телефонні номери абонентів, повідомляє прес-служба АМКУ.

Таке рішення Комітет ухвалив на засіданні 20 квітня 2017 року.

"Для забезпечення рівних умов до рівнозначних угод зі споживачами Комітет рекомендував ПрАТ "Київстар" вжити заходів щодо встановлення ціни (тарифу) на послугу зі здійснення вихідних дзвінків на телефонні номери абонентів фіксованого зв'язку України на економічно обґрунтованому рівні шляхом зміни певних тарифних планів та/або впровадження нових тарифних планів, в яких ціна (тариф) на вказану послугу буде прирівняна до ціни (тарифу) на телефонні номери абонентів фіксованого зв'язку України", - йдеться у повідомленні.

Таким чином, станом на 26 квітня, у "Київстар" вже повідомили про виконання рекомендацій, а саме, про внесення змін до умов надання та підключення тарифних планів "Комфорт", "Комфорт+" та "Ультракомфорт" для абонентів передплаченого зв'язку, які забезпечують виконання наданих рекомендацій.

Згідно з розпорядженням "Київстар" від 24 квітня абонентів передплаченого зв'язку повідомлено про прирівняну вартість вихідних дзвінків на телефонні номери абонентів мереж інших операторів, яка в межах наданих 30 хвилин складе 16 копійок, а поза межами використання наданих хвилин – 0,74 грн, що майже вдвічі нижче від попередньо встановленої вартості хвилини дзвінка на телефонні номери абонентів фіксованого зв'язку України.

Раніше повідомлялося, що три найбільші українські мобільні оператори – "Київстар", "МТС Україна" та Lifecell – надавали своїм абонентам неточну інформацію щодо тарифів на голосовий зв'язок. 

Залиште свій коментар

Вибір редакції