Один літак коштує 32 мільйони доларів.
Держпідприємство "Антонов" презентувало авіаперевізникам Ан-148 та Ан-158.
Про це йдеться в сюжеті програми ТСН.19:30.
Вони роздивляються, обмацують і навіть принюхуються до нового салону. В авіації їх називають експлуатанти - це представники авіа- та лізингових компаній. Для них важливо все у літаку - від його ціни та вартості обслуговування до якості пластику в туалеті. Вперше держпідприємство "Антонов" влаштовує такі оглядини для спеціалістів. А заодно і пропонує 10 літаків. Вони вже закладені у стапелях і майже готові. Треба лише трохи вкласти грошей і добудувати.
Українські авіакомпанії до Ан-148 і справді уже придивляються.
"Ми зацікавлені в регіональних літаках місткістю до 100 крісел. Я готовий говорити, що і два, і три літаки - це цілком виправдано і усвідомлено, ми можемо говорити про таку кількість", - каже гендиректор авіакомпанії Євген Хайнацький.
32 мільйони доларів - ціна Ан-148 за каталогом. Одразу купити кілька літаків для української авіакомпанії дорого. Потужна лізингова компанія готова допомогти. Вона виходить на український ринок і планує викупити всі недобудовані літаки, а потім здавати їх в оренду. Керівник компанії Ральф Дітер уже розхвалює літак - показує, що той може сідати на непідготовлених аеродромах, звертає увагу на надійне шасі.
На "Антонова" заманюють авіакомпанії кращою ніж у конкурентів ціною і обіцяють хороший сервіс. Для державного підприємства, на якому 10 тисяч працівників, важливо негайно відновити виробництво літаків.
Більше подробиць дивіться в сюжеті Олександра Загородного.