Банкомати ПриватБанку гроші не видають, проте списують з рахунку: клієнти в паніці 

Дата публікації
Перегляди
36к
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Банкомати ПриватБанку гроші не видають, проте списують з рахунку: клієнти в паніці 

Фото: УНІАН

Людям не повертають кошти.

В Україні клієнти ПриватБанка масово скаржаться на проблеми в роботі банкоматів фінустанови. Апарати не видають готівку, але  все одно відбувається списання коштів з рахунку.

Такі випадки описані жителями різних міст, передає "Мінфін".

Деякі клієнти банку пишуть, що вирішили звернутися до НБУ з проханням відреагувати на ситуації, оскільки відповіді ПриватБанка їх не задовольняють, і фінансова установа не поспішає повернути назад людям списані з карток гроші.

Скарги на роботу банкоматів ПриватБанку

  • "Зіткнулася з проблемою, банкомат не видав гроші, але сума успішно списана з рахунку. У службу підтримки додзвонитися неможливо! Гроші знімала немаленькі й потрібні вони терміново!
  • "Банкомат не повернув 10 000, з рахунку списали. Я кілька разів скаржився на цей банкомат, цього разу ви просто дістали, всі карти і рахунок я закриваю. Тільки на платинум карті у мене був ліміт 100 000. Порахуйте щомісячний оборот за рахунком і картками. Вітаю, через 6 років я йду в інший банк".
  • "У ПриватБанку давно використовується схема - коли клієнт знімає готівку в банкоматі, йде списання, і при останньому кроці "візьміть ваші гроші" - їх просто не видає... і людина залишається без грошей, які вже списані! Особисто я сама попалася на це, позбувшись 1000 гривень. Довести практично не можливо ... ПриватБанк відмовив у наданні відео і відповів, що була інкасація, і у них все зійшлося, нібито зайвих грошей вони не виявили... написавши заяву в поліцію, також зрозуміла, що через таку "дрібну" суму ніхто особливо розбиратися не буде, тим більше що головний офіс банку перебуває в Дніпрі... впевнена, що карма за все це наздожене! А людям потрібно бути дуже обережними та фіксувати відразу все на місці".
  • "Увечері 25.07.2021 р. у м. Києві, біля метро Лівобережна (Р. Окіпної 2-а) знімала гроші з картки, банкомат грошей не видав, але з картки суму зняв. Зателефонувала відразу на 3700, сказали - заявка на повернення зареєстрована, чекайте. Минув тиждень, грошей немає. Пишу скаргу в Нацбанк, нехай перевірять що за розводи клієнтів на гроші".

Що кажуть у ПриватБанку

У державному банку часто на такі скарги пишуть, що їм "шкода, що клієнти зіткнулися з такою ситуацією". Також в ПриватБанку додають, що після подачі заявки на повернення коштів, на її обробку необхідний 1 день. А у випадках, коли необхідна інкасація, потрібно до двох тижнів.

Не так давно клієнтка ПриватБанку Тетяна Хода поскаржилась, що з її картки зникли кошти у розмірі майже 35 тисяч гривень.

Жінка повідомила, що "полетіли" кошти з зарплатної картки без її відома, без СМС-повідомлень. У фінансовій установі повертати гроші їй не поспішають, посилаючись на процедуру перевірки та розгляду її заяви з оскарженням операцій за банківською карткою.

Нагадаємо, клієнти ПриватБанку 26 червня зіткнулися з повторним списанням коштів за деякими картками і некоректним відображенням і використанням доступного залишку на картці.

Як повідомив секретарь банку Олег Серга, причиною цього став збій.

А восени 2020 року клієнти ПриватБанку поскаржилися на проблеми із роботою інтернет-додатку банку, терміналів і банкоматів. Причиною цього стала масова оплата товарів на торговельному онлайн-майданчику Китаю. Через велику кількість платежів вони автоматично вишикувалися в чергу. Протягом години банк обслуговував до 70 тисяч платежів, а це значно перевищує нормальні обсяги роботи. 

Новини України: у справі "Приватбанку" оголосили підозри трьом колишнім високопосадовцям

Новини України: у справі "Приватбанку" оголосили підозри трьом колишнім високопосадовцям
Наступна публікація