Більшості киян вистачає грошей на їжу, але купувати одяг уже важко. Опитування
Лише 1% опитаних жителів столиці може собі дозволити купити все, що захоче.
9,2% опитаних киян не вистачає грошей навіть на їжу / © Новини Херсона
53,2% опитаних киян вистачає грошей на їжу, проте купувати одяг уже важко. Ще 30,3% відповіли, що їм вистачає грошей на їжу, одяг і вони можуть дещо відкладати, але цього не вистачає, щоб купувати дорогі речі (такі, як холодильник або телевізор). Лише 1% може дозволити купити собі все, що захоче. А ось 9,2% опитаних не вистачає грошей навіть на їжу.
Такі результати опитування старших 18 років киян, яке провів Київський міжнародний інститут соціології на замовлення телеканалу "1+1".
Подивіться на картку і скажіть, яке з тверджень найточніше відповідає фінансовому становищу вашої сім'ї?
Варіанти відповідей | % серед усіх респондентів |
Нам не вистачає грошей навіть на їжу | 9,2 |
Нам вистачає грошей на їжу, але купувати одяг уже важко | 53,2 |
Нам вистачає грошей на їжу, одяг і ми можемо дещо відкладати, але цього не вистачає, щоб купувати дорогі речі (такі, як холодильник або телевізор) | 30,3 |
Ми можемо дозволити собі купувати деякі коштовні речі (такі, як телевізор або холодильник) | 6,0 |
Ми можемо дозволити собі купити все, що захочемо | 1,0 |
Важко сказати | 0,0 |
Відмова відповідати | 0.2 |
Опитання було проведено в період з 3 по 4 жовтня 2015 року в м. Києві. Воно репрезентативне. Максимальна похибка не перевищує 5%.
У перебігу опитування використовувався метод комп'ютеризованих телефонних інтерв'ю (CATI). Для опитування була розроблена стратифікована випадкова двохступенева вибірка. Спочатку вибірка стратифікувалася за районами міста – відповідно до актуальних даних про кількість виборців (дані Державного реєстру виборців) визначалося, скільки респондентів потрібно було опитати в кожному районі Києва. Далі, на першому ступені, випадковим чином формувалася вибірка телефонних номерів (домогосподарств). Формування телефонних номерів відбувалося методом RDD (RandomDigitDialing – генерація телефонних номерів випадковим чином). На другому ступені у відібраних домогосподарствах проводилося інтерв'ю з одним його членом. Члени домогосподарства відбиралися згідно з квотним завданням за статтю і віком (квоти формувалися відповідно до актуальних даних Державної служби статистики). Всього було опитано 402 респонденти.