"Бориспіль" йде на зниження зборів: за допомогою знижок хочуть залучити 10 мільйонів пасажирів

Дата публікації
"Бориспіль" йде на зниження зборів: за допомогою знижок хочуть залучити 10 мільйонів пасажирів

УНІАН

Український аеропорт прагне досягти показників Варшави.

Аеропорт "Бориспіль" представив проект положення про зниження аеропортових зборів під час виконання регулярних польотів.

Про це повідомляє ЦТС.

За словами генерального директора аеропорту Євгенія Дихне, аеропорт прагне розширити свою маршрутну мережу, тому вводить мотиваційну програму для авіакомпаній, що згодом має призвести до суттєвого збільшення пасажиропотоку, у тому числі транзитного.

"У найближчі два роки "Бориспіль" хоче виглядати так, як аеропорт Варшава, і ми хочемо розвинути західний напрямок до такої самої міри, як Варшава. Якщо у нас буде такий самий приріст у 2017 році, як і в 2016 році, то ми досягнемо кордону в 10 млн пасажирів в рік", - зазначив Дихне.

Документ буде скерований до Міністерства інфраструктури для розгляду, після чого повинен бути підписаний і набуде чинності.

Аеропорт пропонує ввести знижки на виконання нових міжнародних рейсів авіакомпаніями. Новим рейс вважається в тому випадку, якщо до цього протягом року за цим маршрутом не виконувалися польоти. Знижка надаватиметься за умови, якщо новий рейс буде здійснюватися з частотою не менше одного разу на тиждень. Крім того, новим маршрут буде вважатися, якщо здійснюється з Борисполя в аеропорт, в радіусі менше 100 км від якого немає іншого аеропорту, куди вже здійснюється рейс з Борисполя.

Авіакомпанії зможуть розраховувати на такі знижки: перший рік - 75%, другий рік - 50%, третій рік - 25%, четвертий рік - 10%. Знижка надається на зліт-посадку та збір за обслуговування пасажирів.

Для транзитних пасажирів нададуть -80% за обслуговування.

За словами фінансового директора аеропорту Кирила Звонарьова, "Бориспіль" розраховує стимулювати кожного авіаперевізника.

У документі зазначено, що під час підрахунку кількості відправлених пасажирів не враховуються "Трансферні пасажири і пасажири нових рейсів".

Знижки на обслуговування пасажирів розподіляються таким чином: до 100 тис. пас. – не надається, наступні 200 тис. пас. - 10%, з 300 тис. пас. - 15%, наступні 600 тис. пас. - 20%, наступні 1,2 млн пас. - 25%, наступні 2,4 млн пас. - 30%.

Звонарьов зазначив, що ці знижки зроблять для тих перевізників, які з певних причин не можуть відкривати нові рейси, але збільшують кількість пасажирів на наявних.

"Виходячи з динаміки, ми бачимо, що вже в цьому році регулярні перевізники за цією шкалою отримають знижки. Серед них, Lufthansa, Turkish, KLM..." - розповів фінансовий директор аеропорту.

Працівники аеропорту "Бориспіль" розповіли, як захистити свій багаж від крадіїв

Працівники аеропорту "Бориспіль" розповіли, як захистити свій багаж від крадіїв

Наступна публікація