Це маркетингова хитрість: українці розчаровані знижками в розрекламовану Чорну п’ятницю

Фахівці кажуть, що в розпал сезону цін просто так ніхто не скидатиме, бо в нас інший календар свят, ніж у США.

Чорна п’ятниця в Україні має багато хитрощів, котрі роблять її не вельми схожою на аналогічний день тотальних знижок за океаном. У США покупці полюють на дешеву техніку, тоді як в нашій країні крамниці пропонують на неї знижки досить номінальні, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Обіцяні рекламними оголошеннями акції в 50-70% треба ретельно перевіряти. Особливо це варто робити напередодні, аби переконатися, що в обраних крамницях товар дійсно здешевшав. Найпопулярніша маніпуляція перед розпродажем – підвищити ціни. "Ось дивіться: тут було 2099, вони наклеїли згори 2199. Далі будуть це перекреслювати і писати 2000, знижка", - демонструє на прикладі куртки пильний покупець. Натомість продавці пояснюють зростання вартості на 100 грн курсом валют, а ні про які знижки взагалі не говорять.

ВідеоЧорна п'ятниця по-українськи: магазини користуються ажіотажем для власних заробітків

Загалом знижки стосуються колекцій минулих сезонів і товарів, що відверто залежалися на полицях. У крамницях електроніки навіть відверто попереджають, що на велику економію при купівлі планшетів або смартфонів у Чорну пятницю сподіватися не варто. "Знижок типу 50% ніде не чекайте. От чесно. Там скрізь націнка дуже маленька стоїть", - зізнався один із консультантів. Особливістю таких торгових точок є те, що вони пропонують знижки в кількасот гривень на планшети чи ноутбуки, котрі в інтернет-крамницях цілий рік можна придбати дешевше на кілька тисяч. Дехто ж узагалі не ставить цінників, а вартість товарів оголошує безпосередньо зацікавленому покупцеві, немов на базарі.

Українці такою Чорною п’ятницею здебільшого розчаровані. Бо придбати за акцією можна тільки частину товарів, а реальна економія складатиме скромні 10-20%. "Могли б і побільше зробити знижки. Це маркетингова хитрість, не варто на неї вестися", - кажуть покупці. Американцям, які в цей день купують телевізори за 10% їх вартості, українці можуть лише заздрити. Реальні знижки вітчизняні крамниці запропонують ближче до Нового року та Різдва. А доти справжню Чорну п’ятницю в Україні можуть відчути хіба ті шопоголіки, які замовляють товари в інтернеті на американських сайтах – там зокрема можна вигідно купити гаджети. Але, на одяг, кажуть знавці, очікуваних шалених знижок на популярних серед українців сайтах наразі немає.

Кореспондент ТСН Валерія Ковалінська

Залиште свій коментар

Наступна публікація