Фірми депутатів-мільйонерів Дубневичів отримали замовлень на мільярд бюджетних гривень

Майже усі замовлення зосередженні на території двох виборчих округів депутатів.

Компанії народних депутатів Богдана та Ярослава Дубневичів за останні два роки отримали замовлень на будівництво та ремонти доріг на Львівщині на мільярд гривень. При цьому майже усі замовлення – на виборчих округах, де вони обиралися.

Про це йдеться у масштабному розслідуванні видання "Наші гроші.Львів".

Три фірми, безпосередньо пов'язані з депутатами Дубневичами - "Технобуд", "ТІР" та "Енергія-Монтажсервіс" - з початку листопада 2015 року і до листопада 2016 року отримали майже 37% від загальної суми бюджетних грошей, передбачених на ремонти та будівництво інфраструктурних об'єктів на Львівщині. Ці компанії розділили між собою 627,3 млн грн.

Ці три підприємства є основними підрядниками для бюджетників Львівської області - якщо більшість будівельних фірм отримує за рік одне-три замовлення з бюджету, то, наприклад, "Технобуд" лише у 2015 році отримало 13 підрядів на реконструкцію та будівництво об'єктів соціальної сфери.

Більшість об'єктів, якими займаються фірми Дубневичів, розташовані у Пустомитівському та Городоцькому районах Львівщини, де вони обиралися. Таким чином, депутати не лише заробляють великі гроші на державному бюджеті, але і показують турботу про виборців.

Брати Дубневичі
Наші гроші. Львів

Ще одна сфера, що стала активно цікавити братів Дубневичів – це будівництво доріг. Пов'язана з Богданом Дубневичем фірма "ДАКО Плюс" є одним з найактивніших гравців на львівському ринку ремонтів доріг 2016 року. У цьому році компанія, яка раніше займалася продажем деталей для локомотивів, отримала замовлень на 385 млн грн.

Успіх "ДАКО Плюс" на тендерах з ремонтів доріг співпав з призначенням на посаду заступника начальника із фінансово-економічних питань Служби автомобільних доріг у Львівській області Степана Манька, який досі є співвласником компанії "Інтертерм", близької до братів Дубневичів. Ця компанія раніше отримувала багатомільйонні замовлення від залізниці, а її конкурентом на торгах виступало "ДАКО Плюс". Степан Манько не лише заступник начальника, але й голова комітету конкурсних торгів обласної Служби автомобільних доріг.

Варто зазначити, що Богдан Дубневич нещодавно повідомив своїх читачів у Facebook про великі перспективи Державного дорожного фонду, який буде акумулювати кошти на ремонт доріг зі сплачених акцизів на паливо, штрафів, спеціальні мита тощо. Цей фонд почне діяти лише з 2018 року і, планується, що у ньому буде акумульовано не менше 40 млрд грн щорічно.

Дубневич є головою підкомітету з питань державних інвестиційних проектів та аналізу ефективності управління підприємствами державного сектору економіки Комітету Верховної Ради з питань бюджету. Він безпосередньо впливатиме на розподіл коштів Фонду. Тож варто очікувати, що фірми, пов'язані з Дубневичами, отримають ще більше коштів на будівництво доріг.

ВідеоЕкозахисники Львова пікетували сьогодні будинок народного депутата

ВідеоЯк двоє нардепів налагодили схему обкрадання держави через Укрзалізницю

ВідеоТоп-10 чиновників, які люблять ховати готівку під матрацом

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: