Із Китаю до Європи. Польща приєдналася до вигідного Україні транзитного проекту Новини компаній

Із Китаю до Європи. Польща приєдналася до вигідного Україні транзитного проекту

Безперебійні ЗАЛІЗНИЧНІ перевезення забезпечать можливість отримати конкурентну перевагу

Польський оператор міжнародних залізничних перевезень PKP LHS дав згоду на участь у проекті "Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту" (Новий Шовковий шлях), покликаного забезпечити ефективне наземне вантажне сполучення між Китаєм та Європою.

Проект об'єднує Україну, Азербайджан, Казахстан та Грузію. Розвинена залізнична мережа і великі порти в зазначених країнах дозволять гарантувати безперебійний вантажний транзит як зі Сходу на Захід, так і реверсивним напрямком. Приєднання польського ширококолійної оператора означає, що маршрут остаточно сформовано та він готовий до повноцінної роботи. 

Що отримає український бізнес? 

Ще на початку липня РФ заборонила транзит українських товарів сухопутним сполученням, через що бізнес втратив до 90% експорту в Казахстан та Киргизстан. Остаточний запуск нового маршруту дозволить вітчизняним компаніям відновити втрачені позиції на ринках країн Сходу.

Більш того, безперебійні ЗД перевезення забезпечать можливість отримати конкурентну перевагу, адже раніше левова частка вантажів транспортувалася за допомогою великотоннажних автомобілів. Беручи до уваги постійне подорожчання ПММ та заборону транзиту через РФ, вартість їх використання тільки росла. Доставка залізницею виступить більш вигідною і безпечною альтернативою. Звичайно, якщо транспортні компанії посприяють цьому.

Багато чого залежить від великих гравців українського ринку логістики, але тенденція на популяризацію ЗД перевезень проглядається. ГК "Неоліт" - один з провідних в Україні комплексних логістичних операторів, вже підготував грунт для повноцінного розширення і поліпшення якості послуг доставки залізницею.

Пропонуючи кращі з існуючих на ринку умови, група компаній розраховує залучити до співпраці бізнес, зацікавлений у розширенні присутності як на Заході, так і на Сході. Допомагаючи забезпечити завантаження "Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту" (ТМТМ) в обох напрямах, українські бізнесмени отримають ще більш вигідні тарифи і кращу швидкість доставки.

Експерти вважають, що особливо гостро підйом відчують виробники, які закуповують сировину в Азії та експортують готовий товар в Європу. Вантажне сполучення з Польщею і Китаєм єдиним маршрутом ідеально підходить для цих цілей. Також виграє оператор PKP LHS. Зараз компанія перевозить понад 4% залізничних вантажів Польщі, але потік сильно збільшитися після повноцінного запуску ТМТМ.

Наступна публікація