Комуналка у смартфоні. У Києві літніх людей навчають, як онлайн оплачувати послуги

Комунальні підприємства запустили спеціальний сайт для споживачів із роз'ясненнями.

Комуналка у смартфоні. У Києві літніх людей навчають, як онлайн оплачувати послуги

© ТСН.ua

У Києві навчають літніх людей вирішувати свої комунальні питання онлайн. На спеціальних курсах допомагають створити електронну пошту і особистий кабінет, консультують, як через інтернет платити за комірне і подавати електронні звернення. А ще запустили спеціальний сайт, де роз'яснюють, чому вам, приміром, за опалення нарахували одне, а сусідам інше.

Про це йдеться в сюжеті програми ТСН.19:30.

Нічого не чути і нічим дихати - так виглядають черги в центрі комунального сервісу, коли споживачам прийшли платіжки. Одні з'ясовують, чому така сума, інші намагаються довести, скільки у них лічильників. Не минуло і пів робочого дня, працівниці уже замучені, а споживачі знервовані. Центр обзивають "п'ятою точкою" і не злим тихим словом згадують владу.

Щоби не збирати прокльонів і не мучились люди, у Києві для літніх проводять інтернет-курси. Там вчать, як зареєструватися в особистому кабінеті споживача, як передавати показники лічильників. Групи для навчання невеликі, на них слід попередньо записатися. Уже цього року комуналку в смартфоні опанували до тисячі киян.

Тим часом комунальні підприємства хочуть полегшити життя киянам ще більше. Запустили спеціальний сайт. Там має бути інформація по кожному будинку і роз'яснення, чому вам нарахували за тепло одне, а сусідам - інше. Ресурс поки що у тестовому режимі. Однак, у перспективі споживачі зможуть там знаходити відповідь на низку питань. А запитань згодом побільшає, бо наступного року платіжки геть зміняться - там буде багато рядочків і цифр. Скажімо, за обслуговування будинкового лічильника теплової енергії - окремий рядок. Якщо є окремий будинковий лічильник - це окремий рядок.

Більше подробиць дивіться в сюжеті Інни Боднар.

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie