Магазини перестануть видавати дисконтні картки за "просто так"
Мережі торгових і розважальних закладів почнуть полювання на найбільш активних клієнтів.

Перевантаження гаманців українців величезною кількістю дисконтних карт не пішло на користь ресторанам і торговельним мережам.
Сьогодні більшість компаній визнають, що дисконтні програми стали збитковими, вони вже не збільшують обороти мереж, частоту відвідувань і середній чек, пише видання "Коментарі".
За даними компанії Loyalty Technologies, з 10-15 різних наявних карт вітчизняні споживачі активно використовують при здійсненні покупок не більше трьох-чотирьох.
Як стверджує директор компанії Loyalty Technologies Леонід Лаврентьєв, людина, яка має карту, приносить прибутку вдвічі менше, ніж звичайний покупець. "Щоб система виправдовувала себе, споживач повинен здійснювати покупки на суму, яка б забезпечувала істотний прибуток компанії за вирахуванням всіх бонусів. Але на практиці виходить, що розповсюджувані направо і наліво знижки без чіткого уявлення про те, хто є цільовою аудиторією, фінансові показники лише погіршують", - пояснює експерт.
Роздрібні мережі в цілях самозахисту починають ускладнювати накопичувальну систему, встановлювати ліміти і ценз. Наприклад, встановлюють високу початкову плату або суму разової покупки, при яких видаються картки, визначають періоди накопичення бонусів, вводять практику балів, які згорають, тощо.
Незалежні експерти переконані, що український ринок уже пройшов той етап, коли програми лояльності запускали абсолютно всі роздрібні точки - від локальної перукарні до національної мережі супермаркетів. Останнім часом кількість таких програм скорочується.
Торговельні мережі відмовляються від кількісного нарощування клієнтської бази і переключаються на полювання за найактивнішими клієнтами.