Але з новинкою не все так добре, як того хотілося б організаторам осучаснення "Укрзалізниці".
Підвищенням комфорту на "Укрзалізниці" можна вважати перший день праці автомата для друку інтернет-квитків. Пристрій розміщено неподалік кас у залізничному вокзалі столиці, йдеться в сюжеті ТСН.
Процедура, за задумом, така: купується квиток онлайн, потім роздруковується одержаний через інтернет штрих-код, а незадовго до відправлення потягу на вокзалі можна без черги одержати свій квиток у автоматі згідно наявного штрих-коду.
"Для того, аби родрукувати квиток, потрібно буде лише до сканера піднести штрих-код і натиснути на кнопку "друк", - пояснив головний інженер пасажирського управління "Укрзалізниці" Євген Дихне.
Проте на практиці не все так просто, адже самий сервер "Укрзалізниці" часто-густо перевантажений. А пристрій із автоматичного друку квитків також може не працювати.
Тоді, радять у залізниці, слід звертатися до будь-якої каси – без черги. Це якщо решта людей, що чекають на можливість придбати проїзний документ, не влаштують скандал.
Пасажири ж загалом нововведенню не довіряють. Кажуть, звикли купувати по-старому, як заведено.
Натомість іноземцям, яким електронний квиток і зручний, і звичний, скористатися з осучаснення української залізниці теж може бути непросто. Адже якщо термінал не працюватиме, звертатися по допомогу англійською до людей у формі – марна справа, переконалися журналісти.