Нафтопереробники добилися розслідування щодо імпорту в Україну

Мита на ввезення до України імпортних нафтопродуктів можуть бути введені на рівні 130 євро за тонну бензину і 80 євро за тонну дизельного палива.

Міністерство економіки почало спеціальне розслідування щодо імпорту в Україну нафтопродуктів.

Про це заявив голова департаменту нафтової, газової та нафтопереробної промисловості Міненерго Костянтин Бородін, пише газета "Коммерсант-Украина".

"Керівники шести НПЗ звернулися з листом до міністра енергетики та вугільної промисловості Юрія Бойка з проханням ввести антидемпінгові мита на нафтопродукти. Ми підтримали цю позицію та ініціювали розслідування", - повідомив він.

У Мінекономіки уточнили, що розслідування розпочато в понеділок і триватиме півтора місяця.

Мита можуть бути введені на рівні 130 євро за тонну бензину і 80 євро за тонну дизельного палива.

За 2011 рік імпорт нафтопродуктів в Україні зріс з 3,8 до 4,5 млн. тонн, повідомили в Міненерго, що склало близько половини обсягу ринку.

При цьому 68% імпорту займало паливо з країн Митного союзу (Білорусь, Казахстан і Росія).

На думку Бородіна, причиною цього стали податкові преференції імпортерам від урядів цих країн.

"На сьогодні при постачанні сирої нафти з РФ в Україні ставка експортного мита становить порядку 303 доларів. При цьому до Білорусі і Казахстану нафта поставляється без мита, а експорт нафтопродуктів з Росії обкладається митом всього в 216 доларів за тонну. Це ставить наші підприємства у неконкурентні умови", - зазначив він.

Як повідомлялося, раніше один з нафтопереробників - виконавчий директор компанії "ТНК-ВР" Фелікс Луньов заявив, що без власних нафтопереробних заводів, які незабаром можуть зникнути, Україна втратить енергетичну незалежність.

"В Україні - шість НПЗ, чотири з яких нині по суті стоять. Заводи працюють на третину своїх можливостей. Загалом українські НПЗ - старі і не модернізовані. Останній з побудованих - Лисичанський, який належить "ТНК-BP", йому 35 років. Ми вклали в його модернізацію 500 млн. доларів за 10 років тільки для того, щоб вийти на виробництво бензину Євро-4. А вийти на Євро-5 - це ще 200-300 млн. доларів", - підкреслив Луньов.

Читайте також:

Українська нафтопереробка може зникнути

Україна відклала перехід на якісний бензин

Росія вичерпала половину запасів своєї нафти

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: