Скільки і на чому заробляють українські блогери в Instagram. Поради експертів

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Наразі рекламодавці шукають унікальних україномовних блогерів.

Блогери - це професія цього сторіччя, якої поки не вчать в університетах. Цьому варто навчитися вже сьогодні, аби завтра вас не обігнали конкуренти.

Ліза Василенко або блогерка Лола із мегапопулярного серіала "Школа". Свою кіношну професію 20-річна Ліза вдало перенесла в реальне життя. Під час наших зйомок дівчина не випускає телефон з рук. У неї півмільйона підписників в Instagram і щодня до трьох тисяч повідомлень. Сотні з них - рекламні пропозиції, які приносять гроші. 

За словами блогерки, вдень вона отримує до сотні рекламних пропозицій. Її прайс - стартує від 500 доларів за один пост на сторінці в соцмережі. І тільки за останній місяць і лише за рахунок блогерства Лізі вдалося заробити на класне шерстяне пальто від бренду Miu-Miu.

У грошовому еквіваленті - це 20 мінімальних зарплат або 76 тисяч гривень. 

Як вважає тренер блогерів Лілія Бойко, для блогерів Instagram - це робота. "Це не гроші, які падають з неба. Потрібно працювати, писати пости, робити фото, заходити на всі заходи, слідкувати за оновленнями, слідкувати за тим, що роблять конкуренти, щоб чимось відрізнятись. Це все займає багато часу", - розповіла Бойко.

Кілька золотих порад, якщо ви вирішили завести сторінку в Instagram. Рекламодавці самі вас знайдуть, якщо ви маєте щонайменше 5 тисяч підписників. Завоювати їхню увагу не просто, але можливо. По-перше, потрібно заручитися підтримкою інших розкручених блогерів (має спрацювати ланцюгова реакція - блогер-профі розповідає про вас і вже до вас приходять підписники). Але для цього ваша сторінка в соцмережі має бути, як вітрина магазину.

Зараз Ліза Василенко, зірка серіала "Школа" - обличчя британського бренда декоративної косметики. Її сторінка - справжній магазин косметичних засобів.

Наскільки великі шанси стати успішними і заробляти справжні гроші? Спеціаліст із просування відеоблогерів Микола Рогинець каже, з десятка лише у трьох. "Важлива сфера, в якій буде блогер нести себе. У нього може бути невелика підписка, але велика активність на сторінці. Якщо це щось унікальне. Зараз блогери заробляють в основному за рахунок рекламодавців", - повідомив Микола Рогинець.

Найвідоміша в Україні бабця-хіпстер та інстаграм-блогерка Степанида Цвіт має 60+. Її зірка в Instagram зійшла півтора роки тому, приблизно стільки потрібно для розкрутки профіля і розпочалася з експерименту над волоссям.

"Насправді все ж починалося у формі жарту. Ми вирішили пожартувати-подурачитися і перевірити, наскільки людина далека від Instagram зможе розкрутити свою сторінку. Коли відкрили Instagram, то підписувались люди зі швидкістю світла", - сказала Надія Рогозіна, донька Степаніди Цвіт.

Тепер епатажна бабуся відбою від рекламодавців немає. Пропонують рекламувати косметику, одяг тощо. Щоправда, майже все зароблене витрачає на комуналку та фарбування волосся. 

Якщо три роки тому рекламодавцям потрібно було пояснювати, що хто такі блогери і чому вони можуть бути корисним інструментом реклами, то зараз такої потреби немає. Ви помітили, що більшість блогерів ведуть свої сторінки російською мовою. Їхня мета - ширше коло підписників. Втім зараз, каже Микола Рогинець, рекламодавці шукають унікальних україномовних блогерів. 

Ірина Прокоф'єва

ВідеоТСН.Тиждень дізнався, скільки заробляють топові українські блогери

Бездоганна шкіра, підкреслені вилиці, яскраві очі і пухкі губи - це і є ідеальний рецепт суперзірок соцмереж. Таку моду започаткувала американська Інста-діва Кім Кардашьян, і її миттю підхопили красуні усієї планети. Адже вчасно зрозуміли, такі селфі приносять гроші. Великі гроші. 

ТСН.Тиждень дізнався, скільки заробляють топові українські блогери

Залиште свій коментар

Вибір редакції