Скільки коштує пригнати вживане авто з Європи: досвід ТСН

Скільки коштує пригнати вживане авто з Європи: досвід ТСН

Українська журналістка розмитнила машину, придбану в Італії.

В Україні вже понад мільйон автомобілів, ввезених через діру в митному законодавстві. "Сірі схеми" дать змогу не платити за розмитнення й придбати вживану іномарку в кілька разів дешевше, ніж на внутрішньому ринку, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Журналістка на власному досвіді спробувала, наскільки легко чи важко завезти вживане авто легальним шляхом з Італії в Україну. Машину MINI One 2012 року випуску з 1,6-літровим бензиновим двигуном, механічною коробкою передач і пробігом 38 тис. км було придбано у власника за 4 тисячі євро. Оформити угоду стало ще в 50 євро. Додаткові витрати – страховка на п'ять днів, котрі даються власнику машини на паперових транзитних номерах, аби залишити межі Італії. Це ще 250 євро.

Експеримент ТСН: після розмитнення закордонного авто в Україні його вартість зросла майже вдвічі

Експеримент ТСН: після розмитнення закордонного авто в Україні його вартість зросла майже вдвічі

Передоплата за митне оформлення склала 1800 євро – цей платіж потрібно показати при перетині українського кордону. Дорога забрала майже 550 євро – це бензин, пором, зупинки в готелях тощо. Кордон було пройдено швидко, розмитнення в Києві забрало два дні. За оцінкою митників, авто коштує на тисячу євро дорожче, ніж було реально придбано, тож покупцю довелось заплатити різницю податків – ще 300 євро. Додаткова експертиза відповідності стандарту євро-5 витягла з кишені водія ще 50 євро.

На цьому видатки не скінчилися, бо попереду ще реєстрація авто в Україні. Це – 200 євро на пенсійний збір, експертиза звірення даних автомобіля та номерні знаки. В підсумку, на легалізацію машини знадобилося 7200 євро. На українських сайтах оголошень такі ж машини пропонують більше, ніж за 9000. Тож клопіт із самостійним ввезенням має сенс.

Кореспондент ТСН Катерина Нестеренко

Повʼязані теми:

Наступна публікація