Суму фінансових вливань в оновлення "Української залізниці" хочуть збільшити вдесятеро
Кошти спрямують на оновлення рухомого складу та ремонт залізничної інфраструктури.
"Українській залізниці" на розвиток та оновлення обіцяють виділити 20 мільярдів гривень / © Укрзалізниця
На розвиток та оновлення "Української залізниці", яка стала правонаступницею "Укрзалізниці", у 2016 році планують спрямувати 20 млрд грн. Це вдесятеро більше, ніж цього року.
Кошти планують використати на оновлення рухомого складу та ремонт залізничної інфраструктури. Про це повідомив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, передає прес-служба відомства. До речі, сьогодні, 4 листопада, українські залізничники відзначають своє професійне свято.
"Ми продовжуємо реформування галузі – з 1 грудня розпочне господарську діяльність новостворене акціонерне товариство "Українська залізниця". Зміни, які ми впроваджуємо, є невідворотними, і вони триватимуть від трьох до п'яти років. У результаті ПАТ "Українська залізниця" перетвориться на ключового гравця української економіки, який платитиме дивіденди державі та достойні заробітні плати працівникам, а також матиме досить власних коштів на ефективну роботу", – зазначив Пивоварський.
Нагадаємо, за оцінками компанії Deloitte, вартість активів "Укрзалізниці" склала 245 млрд грн. Завершується процес корпоратизації, результатом якого стала реєстрація публічного акціонерного товариства, 100% акцій якого належать державі. Уряд уже затвердив проект статуту публічного акціонерного товариства, який змінить модель керівництва підприємством з одноосібної на колегіальну. Створення ПАТ покликане розділити державну та бізнесову функції, які досі поєднувала "Укрзалізниця". Функції державного управління відійдуть до новостворених державних структур – Агентства залізничного транспорту, а також Нацкомісії з регулювання у сфері транспорту (НКРТ), яка відповідатиме за тарифоутворення. "Українська залізниця" здійснюватиме бізнес-функцію. Такий підхід підвищить ефективність управлінських процесів та приведе їх у відповідність до європейського зразка, наголошують у Мінінфраструктури.
Усі залізничні активи можуть підпорядкувати новоствореній "Українській залізниці" в грудні.