Покращення життя з 1 квітня настало тільки для київських водіїв – у провінції, попри розпорядження Миколи Азарова, ситуація лишилася такою ж, як і була раніше.
Більшість парковок в центрі Києва обладнано як паркоматами, так і паркувальниками. Після заборони готівкового розрахунку без допомоги паркоматів ситуація з паркуванням в Києві помітно покращилася.
Сьогодні на вулицях, де раніше постійно працювали паркувальники, командою Авто.ТСН їх помічено не було, а на парковках, обладнаних паркоматами, навпаки – на кожен апарат по людині.
31 березня закінчився термін, відведений урядом на встановлення паркоматів. З 1 квітня непідготовлені місця парковки є незаконними і плату на них вимагати ніхто не може.
Але якщо в Києві ситуація цілком прийнятна, в регіонах все набагато складніше.
"Рішення, яке було прийнято урядом щодо обов'язкового впровадження паркоматів, на жаль, не буде виконано на місцях" - заявив на прес-конференції начальник Управління благоустрою територій та комунального обслуговування Мінрегіонбуду України Олександр Ігнатенко.
Він також зазначив, що в Україну на сьогоднішній день всього 5% місць для паркування обладнані паркоматами.
У свою чергу, заступникдиректора КП "Київтранспарксервіс" Денис Салобаєнко сказав, що тільки 22 березня стало відомо, які саме паркомати потрібно встановлювати.
"Відстрочка, яка нам давалася на три місяці, фізично нам не дозволяла встановити паркомати", - сказав він.
У великих містах позиції влади розділилися. Так, органи місцевого самоврядування Запоріжжя всі необладнані парковки в місті і зовсім зробили безкоштовними. А в Харкові паркувальники, оснащені касовими апаратами, продовжать стягувати плату з водіїв.
Як повідомив директор КП "Харьковпарксервіс" Дмитро Мандриков, всі послуги проводяться тепер через касовий апарат.
"У місті реалізована програма, яка забезпечила прозорість фінансових потоків при оплаті парковки", - зазначив він.
Крім цього, керівники комунальних підприємств підписали колективне звернення на ім'я прем'єр-міністра України Миколи Азарова, в якому роз'яснена позиція комунальних підприємств, які обслуговують парковки. За словами Дмитра Мандрікова, у Харкова не було можливості встановити паркомати до 1 квітня, в першу чергу – з фінансової точки зору: на це необхідно 9-10 млн грн.
Колективне звернення крім Харкова підписали Донецьк, Суми, Луганськ, Запоріжжя, Кривий Ріг, Луцьк, Львів і Київ.