У Держпродспоживслужбі розповіли, скільки грошей повернули українцям за неякісні товари та послуги

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
У Держпродспоживслужбі розповіли, скільки грошей повернули українцям за неякісні товари та послуги

УНІАН

Усі порушники отримали штрафи.

Споживачам повернули понад 7 мільйонів гривень за неякісні товари та послуги, повідомили в Держпродспоживслужбі.

Про це розповіли в ефірі "Сніданку з 1+1".

Зазначається, що від початку року у Службі отримали понад 13 тисяч скарг. Близько половини з усіх звернень стосувалися якості надання послуг. На другому місці – звернення щодо якості непродовольчих товарів. На третьому – щодо товарів, придбаних через Інтернет. Решта звернень стосувалися здебільшого якості продовольчих товарів.

У Держпродспоживслужбі зазначили, що за зверненнями споживачів провели перевірки. Усі порушники отримали штрафи.

Який спосіб оплати за товари в інтернеті є найбезпечнішим

Який спосіб оплати за товари в інтернеті є найбезпечнішим
Наступна публікація