У Inprime розповіли про те, як українському бізнесу вийти на зовнішні ринки Новини компаній

У Inprime розповіли про те, як українському бізнесу вийти на зовнішні ринки

Особливо актуальна ця тема зараз, у період складної фінансової ситуації в країні.

 Генеральний директор компанії Inprime Камчаткін Андрій Миколайович розповів про можливості виходу на міжнародні ринки для українських компаній. Особливо актуальна ця тема зараз, у період складної фінансової ситуації в країні.

Криза змушує представників усіх сфер українського бізнесу шукати шляхи виходу на зовнішні ринки. Однак далеко не всі готові реалізувати такий план на ділі. Це пов'язано з нерозумінням економічної та маркетингової специфіки інших країн, так як більшість вітчизняних компаній тривалий період часу були замкнуті на внутрішній ринок.

У зв'язку з цим компанія Inprime вирішила запропонувати українським бізнесменам ефективні методи освоєння закордонних ринків і представила можливі шляхи їх реалізації, засновані на успішному досвіді просування вітчизняних компаній в США, Німеччині та інших країнах. Деякі українські марки вже зараз досить широко представлені в Казахстані, Туркменістані, Єгипті, ОАЕ і Катарі.

"Українські бізнесмени і багато виробників зіткнулися з тим, що вони просто не готові до виходу на ринки інших країн. Я не кажу про міжнародні стандарти та сертифікації товарів, мова про моральний стан. Багато хто не знає з чого почати. Дана сфера нова для наших компаній, які багато років працювали на місцевий ринок. Це справедливо для всіх категорій бізнесу — від маленьких фірм до великих підприємств. Насправді українські товари конкурентоспроможні в багатьох країнах і по деяких позиціях випереджають товари, наприклад, з Китаю. В даний час сформовані оптимальні умови для того, щоб Україна змогла зайняти гідне місце на ринках інших країн", — коментує генеральний директор компанії Inprime Камчаткін Андрій Миколайович.

Безсумнівний плюс Inprime в тому, що просування компаній полягає не тільки в розробці ефективної рекламної кампанії, але і в детальному вивченні цільового ринку і пошуку країн, в яких товар клієнта буде найбільш затребуваний і конкурентоспроможний. Фахівці активно взаємодіють з місцевими ЗМІ та іншими джерелами, які формують громадську думку споживачів. Inprime сприяє взаємодії компаній у секторі B2B, знаходить партнерів, готових займатися перепродажем товару.

Список послуг Inprime включає детальний аналіз товару або послуги, існуючих конкурентів, цін, вивчення потенційних клієнтів, виявлення недоліків запущених посадочних сторінок або сайтів. Фахівці компанії розроблять оптимальну рекламну стратегію, яка дозволить скоротити витрати і збільшити продажі при мінімальних тимчасових витратах.

Контакти:

+38 (096) 87-87-888

+38 (098) 836-86-97

info.inprime@yandex.ru

inprime.org

Наступна публікація